Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@03:25:17 GMT

افشای تجاوز وزیر سابق با شکایت 6 زن+ فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۹۵۲۵

افشای تجاوز وزیر سابق با شکایت 6 زن+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

وزیر سابق دولت فرانسه با افشاگری و شکایت دست کم 6 زن در یک برنامه تلویزیونی به تجاوز و خشونت جنسی متهم شد.

به گزارش ایران آنلاین، به نقل از فیگارو، دادستان پاریس یک روز پس از پخش برنامه «نماینده ویژه» از شبکه فرانس 2، از آغاز تحقیقات علیه نیکلاس هولو وزیر کشور و وزیر محیط زیست سابق در فرانسه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لور بکو، دادستان پاریس طی بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات مقدماتی درخصوص اتهام تجاوز و خشونت جنسی از سوی نیکولاس هولو از روز جمعه، درست یک روز پس از پخش گزارشی از فرانسه 2 آغاز شده است. او گفت که حداقل 6 زن از جمله یک نوجوان در زمان وقوع جرم از وزیر سابق به اتهام تجاوز و خشونت جنسی بین سال های 1989 تا 2001 شکایت کرده اند؛ ولی هولو شدیدا اتهامات را تکذیب و رد کرده است.

فرانس 2، شامگاه پنجشنبه طی گزارشی 62 دقیقه ای در برنامه فرستاده ویژه، صدای سه زن را پخش کرد که از تجاوز و خشونت جنسی وزیر سابق افشاگری و شکایت می کردند. این برنامه تلویزیونی شامل شهادت کلر نوویان، فعال محیط زیست نیز می شد؛ همچنین این برنامه به شکایت پاسکال میتران، نوه رئیس جمهور سابق، «فرانسوا میتران» علیه نیکلاس هولو، وزیر محیط زیست در سال 2008 به اتهام تجاوز و آزار جنسی پرداخت که آن زمان این اتهامات به دلیل نبود مستندات کافی، رد شد.

دو زن دیگر که یکی مجری سابق و دیگری از کارمندان پیشین او بودند نیز شواهد مکتوب خود درباره حقایقی که نیکلاس هولوت را متهم می کردند به برنامه نماینده ویژه ارسال کردند.

نیکولاس هولو، رسما اتهامات درباره تجاوز جنسی را در شبکه تلویزیونی BFMTV رد کرد و اعلام کرد که زندگی عمومی را ترک می کند تا از بستگان و خانواده اش در برابر این اتهامات بدون سند و مدرک محافظت کند. وی همچنین گفت: دفتر دادستانی پاریس سیستماتیک عادت کرده است تحقیقاتی را درباره اتهامات خشونت جنسی علیه خردسالان آغاز کند.


شکایت سه زن علیه رفتارهای زننده وزیر دولت سابق

حقایقی که در زمان اوج قدرت او بین سال های 1989 تا 2001 اتفاق افتاده اند
سیلویا در برنامه تلویزیونی گفت که سال 1989 وقتی که 16 ساله بوده است مورد تعرض وی قرار گرفته است. وی به برنامه ای دعوت شده بود که این مرد مجری برگزاری آن بوده است، پس از برنامه، نیکولاس هولو به او پیشنهاد می دهد که با ماشینش او را تا مترو برساند. سپس او را برای اجرای وسوسه های شیطانی اش به سوی خودرویی که در پارکینگ پارک بوده است هدایت می کند.
سسیل، شاکی دیگری است که آن زمان 23 ساله و همکار سابق او بوده است و به عنون نیروی کمکی به گروه کاری او می پیوندد. در نهایت هولو به بهانه تشکر او را به مراسم شام گروهی دعوت می کند و آن اتفاق می افتد.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

افشای تجاوز وزیر سابق با شکایت 6 زن// آماده بماند

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تجاوز و خشونت جنسی وزیر سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد: «تصمیم گرفته ایم به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل در دادگاه لاهه بپیوندیم.»
فیدان با اشاره به لزوم تشکیل کشور فلسطین و راه حل دو دولتی افزود: چند کشور غربی نیز به این مطلب اذعان کرده اند که چاره ای جز پذیرش راه حل دو دولتی وجود ندارد.
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه اسرائیل به جنایتهای خود علیه مردم فلسین ادامه می دهد تآکید کرد این جنایت نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه بشریت است و مجامع جهانی باید جلوی این جنایتها را بگیرند.

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی