Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز مجلس، از برگزاری نشست‌های جداگانه اعضای هیئت دولت و اعضای شورای عالی قضایی با نمایندگان در صحن مجلس و نشست خبری رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

خبرگزاری میزان -بنابر اعلام خانه ملت،سیدنظام الدین موسوی ، با اشاره به ۱۰ آذر، سالروز شهادت شهید مدرس که روز مجلس نامگذاری شده است ضمن گرامیداشت یاد آیت الله سید حسن مدرس و همه شهدای عرصه قانون گذاری، گفت: به مناسبت این روز، در هفته پیش رو برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده تا مردم با دستاورد‌های مهم مجلس یازدهم آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین زمینه روز یکشنبه ۷ آذر، رئیس قوه قضائیه و اعضای شورای عالی قضائی کشور در صحن مجلس شورای اسلامی نشست مشترکی را با نمایندگان برگزار خواهند کرد که می‌تواند به همگرایی بیشتر دو قوه بینجامد.

موسوی اضافه کرد: همچنین اعضای هیئت دولت نیز به اتفاق رئیس جمهور روز چهارشنبه در صحن علنی مجلس حضور می‌یابند تا نشست مشترک مجلس و دولت برای بررسی مسائل مختلف و همگرایی دو قوه مجریه و مقننه در موضوعات مختلف برگزار شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس همچنین با اشاره به همکاری صداوسیما با مجلس شورای اسلامی و تقدیر از رویکرد جدید این سازمان، از افزایش میزان پخش زنده جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از شبکه خبر، خبر داد و گفت: همچنین در هفته پیش رو رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در ویژه برنامه‌های زنده این شبکه که از محل بهارستان پخش می‌شود، حضور یافته و به ارائه اقدامات کمیسیون‌های خود می‌پردازند.

موسوی از حضور رئیس مجلس در برنامه گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم برای تشریح اقدامات مجلس خبر داد و گفت: آقای قالیباف همچنین هفته آینده در نشست خبری، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خواهد بود.

وی همچنین از حضور قالیباف در شهرستان کاشمر محل آرامگاه شهید مدرس خبرداد و گفت: در این شهر نیز ویژه برنامه‌ای به مناسبت روز مجلس و گرامیداشت یاد شهید مدرس برگزار خواهد شد که میهمان ویژه آن رئیس مجلس خواهد بود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس یادآور شد: همچنین در نشست علنی فردا نیز طبق آئین نامه داخلی مجلس، جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد که با توجه به حضور رئیس جمهور در ترکمنستان، آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور در مجلس حضور خواهد یافت.

 

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا سه‌شنبه هفته جاری تعیین تکلیف می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: روز مجلس مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روز مجلس مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس روز مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان