Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:28:32 GMT

شیخ قاسم: مقاومت تنها راه برای آزادی فلسطین است

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۹۶۵۶

شیخ قاسم: مقاومت تنها راه برای آزادی فلسطین است

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری العهد، شیخ «نعیم قاسم» روز شنبه در همایش حمایت عربی از اسرای فلسطینی افزود: حزب الله لبنان در نبرد و مبارزه برای آزاد سازی سرزمین‌های اشغالی فلسطین و آزادی اسیران دربند فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی،  با شما و در کنار شماست.

وی اضافه کرد: در خصوص پایان اشغالگری اسرائیل بر اراضی فلسطین تنها مساله زمان مطرح بوده و اعلام مشروعیت رژیم اشغالگر با وجود مقاومت فلسطین غیر ممکن و منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که حمایت از مقاومت فلسطین وظیفه همه آزادگان جهان و نتایج آن بر کل منطقه تأثیرگذار است.

قاسم ادامه داد: حزب‌الله همچنان به تجهیز، آماده‌سازی، آموزش و بسیج نیروها برای آمادگی برای هر نبردی از سوی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و در موقعیت بازدارندگی قرار دارد و به هر حمله از سوی دشمن اشغالگر پاسخ خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخی از لبنانی‌ها به تقلید از سازشگران و برای همراهی با عادی‌سازان روابط با رژیم صهیونیستی، با مقاومت مخالفت می‌کنند؛ اما انتخابات حد و اندازه طبیعی آنان را آشکار می‌کند.

برچسب‌ها حزب الله لبنان شیخ نعیم قاسم رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان شیخ نعیم قاسم رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان شیخ نعیم قاسم رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حمله جدید به یک پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»