Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:22:43 GMT

اونای اِمِری به ژاوی، مثل همیشه داور با شما بود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۹۷۶۰

اونای اِمِری به ژاوی، مثل همیشه داور با شما بود

اونای امری سرمربی ویارئال به شدت از عملکرد داوری بازی امشب برابر بارسا خشمگین بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در زمین ویارئال به برتری 1-3 رسید ولی نتیجه پایانی بازتابی درست از جریان مسابقه نبود. ویارئال پس از زدن گل تساوی در دقیقه 78 می توانست گل پیروزی را بزند اما بر خلاف جهت بازی و روی اشتباه مدافع خودی موقعیتی عالی را تقدیم ممفیس دیپای کردند تا ستاره هلندی گل دوم بارسا را بزند و کوتینیو هم دقیقه 94 از روی نقطه پنالتی کار را تمام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

این شکستی دیگر برای اونای امری مقابل بارسا بود؛ مربی ای که اغلب برابر بارسا موفق به کسب پیروزی نمی شود.

امری در پایان بازی به شدت عصبانی بود و حاضر نشد با ژاوی دست بدهد. او با نیمکت بارسا تنش لفظی نیز پیدا کرد چرا که اعتقاد داشت داوری به بارسا لطف کرده است.

اشاره او به دو صحنه بود. یکی دقیقه 7 که نه داور و نه وی ای آر، برخورد توپ به دست جرارد پیکه را پنالتی تشخیص ندادند و صحنه حتی بازبینی هم نشد و دیگری، سرنگون شدن رائول آلبیول درون محوطه جریمه بارسا که داور از این صحنه نیز عبور کرد.

 

 

 

 

طبق ادعای کوپه، امری در پایان بازی با عصبانیت رو به ژاوی کرد و گفت:« مثل همیشه پیروزی را به شما هدیه دادند و داوری با شما بود.»

او به خبرنگاران نیز گفت:« به ویارئال بی احترامی شد. یکی باید برایم توضیح بدهد و مسئولیت این اشتباه را بپیذیرد. درک نمی کنم چرا وی ای آر در صحنه برخورد توپ به دست پیکه ورود نکرد. آن صحنه 99 درصد پنالتی بود و معتقدم روی آلبیول نیز پنالتی شد.»

 

ژاوی سرمربی بارسا نیز تنش با امری را تایید کرد و گفت:« منتظر بودم با امری دست بدهم ولی بسیار عصبانی بود. عصبانیتش را درک نمی کنم ولی در فوتبال از این مسائل رخ می دهد.»

 

 

ژاوی ویارئال اونای امری (سرمربی) بارسلونا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی ویارئال اونای امری سرمربی بارسلونا آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا