Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی از بازی شاگردانش در مقابل ونتزیا راضی است. 

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید ونتزیا یکی از شگفتی های این فصل از سری آ بوده و شاگردانش در مقابل این تیم خوب کار کرده اند.

طرفداری | اینزاگی پس از پیروزی 2-0 اینتر مقابل ونتزیا به اسکای ایتالیا گفت:

در فرم خوبی قرار داریم. انجام 3 بازی در 6 روز آسان نیست اما شخصیتی عالی از خود نشان دادیم و فوتبال خوبی بازی کردیم و در مدیریت یک بازی دشوار پخته کار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها نکته منفی این است که باید گل دوم را زودتر می زدیم زیرا ونتزیا یکی از شگفتی های این فصل است و نباید مقابل این تیم سازمان یافته و خطرناک، اختلاف را یک گل نگه می داشتیم زیرا نتیجه ممکن بود تغییر کند. ما اینتر هستیم و باید زودتر کار را تمام می کردیم.

اینزاگی در مورد بازیکنان نیز صحبت کرد:

امیدوارم متئو دارمیان مشکلی جدی نداشته باشد، ما کمی نگران هستیم زیرا او احساس کشیدگی عضلانی در ران خود داشت و درخواست کرد از زمین خارج شود. او بازیکن مهمی است که کمک زیادی به ما می کند. به هرحال ما دومفریز و دی آمبروزیو را به عنوان گزینه جایگزین در اختیار داریم. هاکان چالهان اوعلو؟ او در تیم قدرتمندی حضور دارد و در حال نشان دادن شخصیت از خود است. در پایان نیمه اول دیدم که هاکان فلکسور پایش را به دلیل مشکل پیش آمده ماساژ می دهد و با تعویض کردن او ترجیح دادم ریسک نکنم. بروزوویچ یک بازیکن منحصر به فرد در پستش است و به ما تعادل می بخشد. باید سعی کنم به او نیز استراحت دهم اما او خوب است.

پس از جدایی کونته، لوکاکو و حکیمی خیلی ها انتظار داشتند اینتر در این فصل با مشکل رو به رو شود اما اینزاگی حداقل در اروپا خوب عمل کرده است. او در این باره نیز گفت:

باید اریکسن را نیز به این لیست اضافه کنیم اما با تیمی متشکل از بازیکنان فوق العاده کار می کنم. اینتر قهرمان فصل قبل ایتالیا است و گفته می شد قرار است سال تغییر و بازسازی باشد و فقط روی نجات باشگاه (از ورشکستگی) تمرکز شود، اما با آمدن به اینجا باشگاهی را دیدم که همیشه در حال حمایت کردن از من است. ما بازیکنانی که برای پروژه باشگاه مناسب و برای ایده فوتبالی ما کاربردی بودند را به خدمت گرفتیم. هدف اول باشگاه که صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود تحقق پیدا کرد و حالا می توانیم تا ماه فوریه (بهمن) روی سری آ تمرکز کنیم، به جز زمانی که با هدف کسب رتبه اول گروه، به مادرید خواهیم رفت (هفته آینده).

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند

ساسولو از 15 بازی اخیر خود در سری آ تا قبل از تقابل با اینتر به فقط یک برد رسیده بود.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ 2023/24 مقابل میزبان خود یعنی ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. قهرمان بدون رقیب سری آ فقط 2 شکست در فصل جاری داشته که هر دو باخت مقابل ساسولوی رده نوزدهمی بوده است.

ساسولو بیشترین برد تاریخ خود در سری آ را مقابل اینتر جشن گرفته است. (10) به عبارتی از 22 بازی دو تیم در سری آ، سهم هرکدام 10 برد و 2 تساوی بوده است. به نقل از اوپتا؛ ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ است که فاتح اسکودتو را دبل می کند. یوونتوس در فصل 1994/95 قهرمان سری آ شد اما هر دو بازی رفت و برگشت آن فصل را مقابل تورینو واگذار کرد. یوونتوس در فصل 2012/13 هم در شرایطی قهرمان سری آ شد که سمپدوریا 2 بار آنها را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!