Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول عربستانی مدعی شد که سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ مشخص شده است.

خبرگزاری میزان - مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی برگزار شد که یک مقام مسئول عربستانی مدعی شده که سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ مشخص شده است.

عبدالمجید المنصور عضو کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان در توئیتر خود از امتیازبندی کشورها برای کسب کرسی‌های لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و نوشت: انتظار می‌رود کنفدراسیون فوتبال آسیا در روزهای آینده رده‌بندی کشورها در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای سال ۲۰۲۱ را اعلام کند و انتظار می‌رود که عربستان سعودی برای اولین بار از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۴، صدرنشین این رده‌بندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رده‌بندی نشان دهنده نتایج باشگاه‌های هر کشور در رقابت‌های لیگ قهرمانان در ۴ سال اخیر است.

طبق ادعای عضو کمیته مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان، نمایندگان ایران با کسب میانگین ۴۴.۵۸ امتیاز در ۴ دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا، توانسته‌اند قطر را پشت سر گذاشته و ۳ سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ کسب کنند.

 

 

المنصور در ادامه با انتشار دو جدول، میانگین امتیاز کسب شده توسط نمایندگان کشورهای آسیایی را درج کرده که عربستان با کسب ۵۷.۳۰ امتیاز در رده نخست ایستاده و ۳ سهمیه مستقیم به همراه یک سهمیه غیرمستقیم را کسب کرده است. 

طبق ادعای وی، تیم‌های ایرانی موفق شده‌اند در ۴ سال گذشته میانگین ۴۴.۵۸ امتیاز را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند و با پیشی گرفتن از قطر، این تیم را جا گذاشته و در رتبه چهارم آسیا قرار بگیرند. 

بدین ترتیب ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ دارای ۳ سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهد بود. البته این ادعا باید توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی تأیید شود.

البته این سهمیه برای ۲ سال دیگر است و در نسخه سال ۲۰۲۲، همچنان سهمیه ایران ۲+۲ خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پرسپولیس سپاهان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سپاهان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و یوونتوس در المپیکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

روملو لوکاکو در دقیقه ۱۵ توانست جالوروسی را پیش بیندازد، اما در دقیقه ۳۱ گلیسون برمر مدافع برزیلی یووه روی سانتر عالی فدریکو کیزا بازی را مساوی کرد.

در ادامه دو تیم فرصت‌های گلزنی داشتند که از دست دادند تا بازی مساوی تمام شود.

سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از دقیقه ۶۸ برای این تیم به میدان آمد و در لحظات پایانی یک پاس عالی برای تامی آبراهام دیگر مهاجم رم مهیا کرد که این مهاجم انگلیسی قدر پاس آزمون را نداست و مصاف تک به تک با شزنی را از دست داد.

بانوی پیر با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و در رتبه سوم جای دارد. رم هم با ۶۰ امتیاز پنجم است، اما به شدت خطر از دست دادن جایگاهش و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان را احساس می‌کند. آتالانتا دو بازی کمتر و سه امتیاز کمتر نسبت به رم دارد و در رتبه ششم قرار دارد و می‌تواند جای این تیم را در رتبه پنجم بگیرد و آخرین سهمیه ایتالیا در لیگ قهرمانان را تصاحب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام