Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید فایل‌های پاک شده واتساپ را بازیابی کنید.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران به نقل از mekan۰ نوشت: واتساپ به صورت پیاپی در حال ارائه ویژگی‌های جدید و مختلف است، احتمالا شما بدانید چگونه از ویژگی‌های واتساپ به طور موثر استفاده کنید، اما ممکن است درباره اینکه چطور می‌توان فایل‌ها و اسناد حذف شده را در این پلتفرم بازیابی کرد سوال داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌های مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید فایل‌های پاک شده واتساپ را بازیابی کنید، که در این گزارش کوتاه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.
نحوه بازیابی عکس‌های پاک شده واتساپ

۱. از شرکت کنندگان بخواهید که رسانه را مجددا ارسال کنند

اگر در یک گروه هستید یا از شخص خاصی، فایل را دریافت کرده اید از او بخواهید که دوباره آن را برای شما ارسال کند. احتمال زیادی دارد که سایرین یک کپی از فایل‌های درخواستی شما داشته باشند.

۲. نسخه پشتیبان خود را بازیابی کنید

بازیابی نسخه پشتیبان، محبوب‌ترین راه برای بازیابی فایل‌های پاک شده از حساب واتساپ شما است. ممکن است همیشه گزینه مناسبی نباشد که از دیگران بخواهید فایل را برایتان بفرستند، پس بهترین راه ریکاوری اطلاعات است البته اگر قبلا پشتیبان گیری کرده باشید.

۳. نرم افزار بازیابی عکس واتساپ

وقتی هیچ روشی نتیجه نمی‌دهد، آخرین راه حل ابزار بازیابی واتساپ است. برنامه‌های بازیابی تصاویر واتساپ را در گوگل یا سایر فروشگاه‌های برنامه جستجو کنید و فهرستی از این برنامه‌ها را دریافت کنید و با استفاده از یک برنامه فایل‌های خود را بازیابی کنید. البته اکثر این برنامه‌های رایگان، درست کار نمی‌کنند و باید چند دلار هزینه کنید تا به مقصود خود برسید. البته این روش هم تضمینی نیست.

۴. فایل‌های حذف شده را در پوشه رسانه‌ها پیدا کنید

این روش فقط برای کاربران اندروید کار می‌کند و برای کاربران iOS در دسترس نیست. به طور پیش‌فرض، تمام عکس‌ها و فایل‌هایی که بین دستگاه‌ها مبادله می‌کنید در پوشه Media ذخیره می‌شوند. احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید تصویر حذف شده در واتساپ را، از پوشه رسانه بازیابی کنید.

در برنامه مدیریت فایل گوشی خود، پوشه Whatsapp Media را پیدا کنید و فهرستی از عکس‌هایی که در این پلتفرم رد و بدل کرده اید را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: پیام‌های صوتی واتساپ را چگونه قبل از ارسال گوش کنیم؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

برچسب ها: واتس اپ شبکه های اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واتس اپ شبکه های اجتماعی بازیابی کنید پاک شده حذف شده فایل ها عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است