Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:22:58 GMT

زلزله ۴،۸ ریشتری آرین شهر خراسان جنوبی را لرزاند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۹۸۹۹

زلزله ۴،۸ ریشتری آرین شهر خراسان جنوبی را لرزاند

به گزارش ایرنا از مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله ساعت ۵ و ۸ دقیقه و ۷ ثانیه امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین روی داد.

کانون زلزله در ۳۹ کیلومتری آرین شهر، ۵۵ کیلومتری سه قلعه و ۵۸ کیلومتری قاین ثبت شده است.

وقوع این زلزله در شهر بیرجند نیز احساس شد و تاکنون از خسارات احتمالی آن گزارشی دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون خسارت ناشی از زلزله ۴،۸ ریشتری امروز در آرین شهر به ما گزارش نشده است و چهار تیم ارزیاب برای بررسی دقیق به منطقه اعزام شدند.

سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زلزله سحرگاه امروز مرز بین شهرستان‌های بیرجند، قاینات و سرایان را لرزاند.

وی گفت: مردم روستاهای چلونک، چاهک موسویه، چاه قیاس و قومنجان در این منطقه زلزله را احساس کردند و به همین دلیل از منازل خود بیرون آمده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: چهار تیم ارزیاب متشکل از دهیاری‌ها، اورژانس و ارزیابان هلال احمر برای بررسی دقیق خسارات و مشکلات احتمالی ناشی از این زلزله به منطقه اعزام شدند که نتیجه بررسی‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

آرین شهر از توابع شهرستان قاینات در شمال بیرجند قرار دارد.

برچسب‌ها خراسان جنوبی آرین شهر قاین زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی آرین شهر قاین خراسان جنوبی آرین شهر قاین زلزله خراسان جنوبی آرین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این  مراسم  با حضور مسئولان مربوطه و دو نماینده معرفی شده از سوی دو نامزد برگزار شد و تاریخ پخش برنامه‌های تبلیغاتی آنها مشخص شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان  در این مراسم گفت: برای  این دور از انتخابات صدا و سیمای استان برای برنامه‌های تبیینی و تولیدی اهمیت حضور را در انتخابات دنبال خواهد کرد تا مردم با کیفیت بهتری بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

{$sepehr_media_11058210_ 600_350}

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند