Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:11:34 GMT

افزایش ۲۲ درصدی واردات کالا در بندر خرمشهر

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۰۰۹۴

افزایش ۲۲ درصدی واردات کالا در بندر خرمشهر

نوراله اسعدی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت تخلیه کالای عمومی نیز در بخش  فله خشک، جنرال کارگو و  متفرقه در بندر خرمشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۶۰ درصدی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب بندر خرمشهر برای ارتباط تجاری با کشورهای منطقه در خصوص حمل و نقل کانتینری، افزود: از ابتدای سال جاری عملیات تخلیه کالای کانتینری بر اساس تعداد TEU در بندر خرمشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در هشت ماهه سال جاری بیش از ۶۸ هزار و ۵۸۰ دستگاه کامیون در بندر خرمشهر تردد داشته که در مقایسه با همین مدت در سال گذشته ، بندر خرمشهر رشد ۹درصدی را تجربه کرده است.
بندرخرمشهر با برخورداری از۲۰ پست اسکله،۲۳۰ هکتار وسعت و با استفاده از پتانسیل منطقه تجاری صنعتی آزاد اروند و بهره مندی از مزایا و معافیت های منحصر به فرد در منطقه، آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران و خطوط مختلف کشتیرانی را دارد.

برچسب‌ها خرمشهر تخلیه سازمان بنادر و دریانوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر تخلیه سازمان بنادر و دریانوردی خرمشهر تخلیه سازمان بنادر و دریانوردی بندر خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد