Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@16:30:08 GMT

دستگیری پرستار قلابی در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۰۱۸۳

دستگیری پرستار قلابی در بیمارستان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن کانادایی در حالی به مدت یک سال در یکی از بیمارستان‌های این کشور به عنوان پرستار مشغول به کار بود که طی این مدت هیچ فردی به وی و اینکه آیا او یک پرستار واقعی است مظنون نشده بود. «بریگیت کلرو» ۴۹ ساله به مدت یک سال به عنوان پرستار در بیمارستان زنان BC در ونکوور در استان بریتیش کلمبیا مشغول فعالیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام پلیس ونکوور، کلرو سابقه طولای مدت در جعل هویت داشته است. بنا به گزارش گلوبال نیوز او به اتهام کلاهبرداری و کار در این بیمارستان بین ژوئن سال ۲۰۲۰ تا ژوئن سال ۲۰۲۱ بازداشت شد. طبق سوابق ارائه شده در دادگاه، او یک بار در گذشته در یک دانشکده پرستاری حضور یافته، اما هرگز دوره خود را به پایان نرسانده یا مجوز فعالیت دریافت نکرده بود. سوابق جنایی او بیش از سه دهه کلاهبرداری را در بر می‌گیرد که طی این مدت نقش پرستاران و معلمان را در مکان‌های مختلف جعل کرده است.

بیشتر بخوانید

کودک خردسال، ناجی جان مادرش شد

بنا به گزارش CBC نیوز، کلرو یک بار پیش‌تر نیز در سال ۱۹۹۱ و در سن ۱۹ سالگی به کلاهبرداری و جعل هویت محکوم شده بود. به دنبال فاش شدن این موضوع، کالج پرستاران ماما‌های BC در ماه ژوئن هشداری درباره فعالیت زنی به نام‌های ملانی اسمیت، ملانی تامپسون یا ملانی کلرو صادر کرد که به طور متقلبانه خود را به عنوان یک پرستار قانونی معرفی می‌کرده است.

کلرو علاوه بر آخرین اتهاماتش برای جعل هویت و معرفی خود به عنوان یک پرستار در ونکوور، در اوایل سال جاری نیز به دلیل تظاهر به پرستار بودن و فعالیت در یک کلینیک پزشکی دندانپزشکی در اتاوا متهم شد.

گفتنی است؛ کلرو که اکنون در بازداشتگاه به سر می‌برد باید به زودی در دادگاه حاضر شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرستار بیمارستان اخبار حوادث پرستار قلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو


به گزارش تابناک از الجزیره، این ایستگاه تلویزیونی گفت: «این اولین بار است که اداره پلیس شیکاگو از زمان آغاز اردوگاه‌های طرفدار فلسطینی‌ها این سطح از دستگیری‌ها را انجام می‌دهد».

این سازمان افزود که دانشجویان برای ششمین روز در یک کمپ جداگانه در دانشگاه شیکاگو باقی ماندند.

دیگر خبرها

  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم