Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه مقدم، مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص سوژه فارس من با عنوان «نبود پزشک متخصص در شهرستان پارس آباد» اظهار کرد: باتوجه به مکاتبات و همکاری‌های لازم با وزارت بهداشت و درمان تلاش می‌شود تا پایان سال‌جاری ۲ فوق تخصص حوزه گوارش و غدد بزرگسال در شهرستان پارس آباد مستقر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه مردم پارس آباد در حال حاضر از نبود فوق تخصص گوارشی مشکلاتی دارند و جهت اقدامات درمانی به مرکز استان مراجعه می‌کنند.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تلاش است با همکاری وزارت بهداشت و درمان، مشکل نبود فوق تخصص گوارشی و غددی در شهرستان پارس آباد را تا پایان سال رفع کند.

مقدم ادامه داد: جذب و استقرار پزشک فوق تخصص یک فرآیند خاصی به نسبت جذب پزشک متخصص دارد. حتی در سال‌های گذشته در مرکز استان به دلایل فوق و عدم استقرار پزشک فوق تخصص گوارشی در بیمارستان امام خمینی (ره) مشکلاتی پیش آورده بود که مرتفع شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی فوق تخصص گوارش بیمارستان پارس آباد فارس من پارس آباد فوق تخصص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • ۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس