Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ٩۵ روز از شروع به کار کابینه جدید در دولت سیزدهم می‌گذرد و امروز وزارتخانه عیالوار آموزش و پرورش که اوج کار و اتفاقاتش را هم در مهر با وجود سرپرست و نه وزیر، پشت سر گذاشت، با بررسی بهارستانی‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

بررسی صلاحیت سومین گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش امروز با حضور نمایندگان مجلس رقم می‌خورد وبرای دفاع از او هم این بار بر خلاف دو گزینه قبلی که ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم همراه وزرا به مجلس آمد، به دلیل سفر او به ترکمنستان، توسط محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که این روز‌ها بر خلاف دو وزیر پیشنهادی قبلی سعی کرد کمتر در رسانه‌ها حاضر شود و به چند موضوع کلی گویی از برنامه هایش بسنده کرد، متولد ١٣۴٠ در ایلام و دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبائی است.

در کارنامه کاری علی‌رغم حواشی که در مورد چند بند از موارد موجود در رزومه‌اش آمده است، فعالیت‌های آموزش و پرورشی بیش از دو گزینه قبلی مشهود است.

مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی تهران، نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در دولت و مجلس شورای اسلامی، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو کمیسیون محتوای الکترونیکی شورای عالی فضای مجازی کشور و کمیته تعیین شاخص‌های نقشه جامع علمی کشور، عضو کمیسیون محتوای الکترونیکی شورای عالی فضای مجازی کشور در کارنامه کاری او دیده می‌شود.

علاوه بر آن سابقه تدریس در دانشگاه هم در باره او مطرح شده که شامل تدریس در دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی کاربردی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز تربیت معلم، دانشسرای تربیت معلم، مدارس متوسطه، راهنمایی و ابتدایی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دولت سیزدهم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت