Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج رسانه نهاوند، گفت: نهاوند قهرمان دوومیدانی آقایان و بانوان جام شهدای رسانه استان همدان شد.

به گزارش خبرنار برنا ازهمدان، علی سهرابی مسئول بسیج رسانه و برگزاری دومین دوره مسابقات دوومیدانی و فوتبال جام شهدای رسانه استان همدان  در نهاوند گفت:  مسابقات دو ومیدانی در ۴ رده آقایان و بانوان و با شرکت ۱۰۰دونده از شهرستان های استان همدان در استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در هر دو رده تیمی آقایان  به ترتیب شهرستان نهاوند،  همدان و کبودر آهنگ اول تا سوم شدند.

سهرابی بیان کرد: در دو ۴۰۰متر آقایان محمد سلگی از نهاوند امیر حسین ملایر از همدان و محمد صالح معصومی از کبودرآهنگ به ترتیب او تا سوم شدند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت:  در دو ۱۵۰۰متر آقایان مهدی خزایی از نهاوند متین شهبازی  از نهاوند امیر حسین ملامیر از همدان  اول تا سوم شدند.

 وی افزود: در رده بانوان  به ترتیب تیم های  بانوان نهاوند، فیروزان و گیان  اول تا سوم  شدند دردو۱۰۰متر انفرادی  بانوان دنیا کیانی از گیان ، ساناز درویشی از نهاوند دنیا بابایی از نهاوند اول تاسوم شدند.

سهرابی گفت: در دو ۴۰۰متر انفرادی ستایش قپانوری از نهاوند معصوم خزایی از فیروزان، فاطمه خزایی از فیروزان اول تا سوم شدند.

وی بیان کرد: در پیان مسابقات دو ومیدانی به احترام شهید مدافع وطن یک دقیقه سکوت انجام شد و از خانواده شهید رضا سوری تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی سهرابی جام شهدای رسانه استان همدان استان همدان تا سوم شدند اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سردار فرجی، مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در یادواره ۴۳ شهید معلم و شهدای مدافع حرم تویسرکان با بیان اینکه اقدام حماس در عملیات طوفان الاقصی، اقدامی پیشدستانه و در برابر سال‌ها محاصره و جنایت رژیم صهیونیستی بر غزه است، گفت: پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیمنه و هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم شکست.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی