Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف به نقل از خانه ملت،  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 7 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تبریک فرا رسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: در هفتم آذرماه 1359، نیروی دریایی ارتش در حمله ناوچه پیکان به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد و در این عملیات، مجموعه نیروی دریایی رژیم بعث را منهدم کرد؛ در این عملیات شهدای عزیز و گرانقدری به شهادت رسیدند که به همین مناسبت، این روز بزرگ را به تمامی دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از رشادت های فرزندان غیور نیروهای مسلح در نیروی دریایی ارتش و سپاه که حضور مقتدرانه ای در آب های آزاد و خلیج فارس در دوردست و نزدیک دارند، تقدیر و تشکر می کند.

رئیس قوه مقننه کشورمان با تبریک هفته بسیج ادامه داد: در هفته ای که گذشت، نمایندگان همزمان با هفته بسیج در حوزه های انتخابیه در مأموریت بودند، از این رو هفته بسیج را به تمامی دریادلان بسیجی تبریک و تهنیت می گوییم و درود می فرستیم به روح پر فتوح همه شهدا به ویژه شهدای بسیجی که انصافا عزت، استقلال و دفاع از این سرزمین و ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی را از ابتدای انقلاب تا امروز به دوش کشیده و در صحنه های اجتماعی و در بخش های جهادی و سازندگی و اجتماعی همیشه در میدان بوده اند و از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

دکتر قالیباف یادآور شد: همچنین روز جمعه، اولین سالگرد شهادت شهید فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای کشورمان بود که رژیم تا بن دندان مسلح، خون آشام و کودک کش صهیونیستی و ایادی شان، ایشان را به شهادت رساندند؛ ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده ایشان و همه عزیزان، امیدواریم با فعالیت های علمی و درخشان این شهید عزیز و دیگر شهدای هسته ای، توسعه مراکز تحقیقاتی در حوزه صنایع هسته ای کشور موفق تر از همیشه و با قدرت به پیش برود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مطلع شدیم که ام الشهید والده گرامی اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان به رحمت ایزدی پیوستند، این مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترم شان تسلیت عرض می کنیم و برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

منبع: الف

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

کد خبر 6093587 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست