Web Analytics Made Easy - Statcounter

راب (رابرت) مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در آستانه مذاکرات ۲۹ نوامبر (هشتم آذرماه) در حالی که دنیا به شکست رویکرد اعمال فشار و تحریم علیه تهران اذعان دارد، باز هم از بکارگیری رویکرد شکست خورده اعمال فشار سخن به میان آورد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با شبکه انگلیسی بی بی سی، بدون اشاره به نقض برجام از سوی کشورش،  ایران را به اعمال فشار بیشتر تهدید کرد و با هراس از پیشرفت های فنی هسته ای ایران مدعی شد اگر ایران مذاکراتی را که قرار است روز دوشنبه در وین از سر گرفته شود، به عنوان بهانه ای برای تسریع برنامه هسته ای خود استفاده کند، آمریکا و شرکایش  احتمالا بر ایران فشار خواهند آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مالی در تداوم تکرار سیاست شکست خورده فشار حداکثری مدعی شد که اگر ایران فکر می کند می تواند از این زمان برای ایجاد اهرم های بیشتر استفاده کند و سپس خواهان یک چیز بهتر شود، این اقدام کارساز نخواهد بود. ما و شرکایمان این کار را انجام نخواهیم داد.

وی مدعی شد که اگر این رویکرد ایران است که سعی کند از مذاکرات به عنوان پوششی برای تسریع برنامه هسته ای خود استفاده کند و همانطور که می گویم، در مذاکرات تعلل کند، ما مجبور خواهیم شد به شیوه ای پاسخ دهیم که در اولویت یا ترجیح ما نیست. هیچکس نباید تعجب کند که در آن مقطع فشار بر ایران افزایش یابد.

مالی در ادامه لفاظی های واشنگتن در عین حال مدعی شد که ما امیدواریم به آنجا نرسیم، اما اگر به آن نقطه برسیم، فشار باید افزایش یابد تا به ایران این پیام منتقل شود که گزینه ای که انتخاب می کند، اشتباه است. اینکه یک مسیر متفاوت برای ایران وجود دارد اما این مسیر به صورت نامحدود باز نیست زیرا برنامه هسته ای ایران  ماهیت توافق مورد مذاکره را به خطر می اندازد.

۲۳۳۱۱

کد خبر 1577320

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رابرت مالی هسته ای مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت