Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شنبه‌شب و در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ والیبال بلژیک، تیم گرین‌یارد با نتیجه سه بر ۲ میهمان خود ناک روزلر پیروز شد. گرین‌یارد در ست‌های دوم، چهارم و پنجم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ حریف خود را شکست داد و ست‌های اول و سوم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد کریمی که در هر پنج ست بازی در ترکیب اصلی گرین‌یارد حضور داشت،‌ عملکرد درخشانی ارائه کرد و بر اساس آنالیز فنی بازی نمره ۶.۹ را گرفت که بالاترین نمره در میان تمام بازیکنان هر ۲ تیم بود. پاسور تیم ملی والیبال ایران در این بازی یک امتیاز با سرویس،‌ ۲ امتیاز با حمله، یک امتیاز با دفاع روی تور و در مجموع چهار امتیاز هم برای تیمش به دست آورد.

گرین‌یارد با پنج برد و ۱۳ امتیاز از پنج بازی خود در این فصل، به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. تیم روزلر هم با یک برد کمتر و همین امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

کریمی در این فصل ۱۳ امتیاز با دفاع روی تور برای تیم خود به دست آورده که او را در رده پنجم بهترین مدافعین روی تور لیگ بلژیک قرار می‌دهد.

برچسب‌ها لیگ بلژیک والیبال جواد کریمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ بلژیک والیبال جواد کریمی لیگ بلژیک والیبال جواد کریمی گرین یارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال

دیدار دو تیم‌ملی ایران و ازبکستان با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت با پیروزی تیم‌ملی کشورمان به‌پایان رسید.

مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان

سالن: بانکوک‌آرنای

ترکیب اولیه ایران: باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

گل‌ها:

عادل‌اف (دقیقه ۴)، اخمت زیانوف (دقیقه ۲۲) و بهروز عظیمی (دقیقه ۲۴) برای ایران
جورائف (دقیقه ۷) و اخمت زیانوف (دقیقه ۱۸ و ۲۵) برای ازبکستان

شرح بازی:

هر دو تیم با آمادگی کامل و انگیزه بالا وارد زمین شدند و عملکرد خوب آنها موجب شد بازی سرعتی و زیبایی را شاهد باشیم. موقعیت‌های خطرناکی از جانب هر دو تیم رقم می‌خورد که با عملکرد خوب دروازه‌بان‌ها و مدافعان آنها همه فرصت‌ها به گل تبدیل نمی‌شد؛ تیم‌ملی کشورمان موفق شد زودتر از رقیب با گل به‌خودی حریف پیش بی افتد، اما در نهایت ازبکی‌ها بودند که پیروز نیمه نخست راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم تیم‌ملی کشورمان عملکرد بهتری را از خود نمایش داد و موفق شد ۳ بر ۲ از ازبکستان پیش بی افتد، اما اشتباه ملی‌پوشان‌مان منجر به گلزنی ازبکستانی‌ها شد تا کار به دقایق اضافه بکشد.

در دقایق اضافه سرعت بسیار زیاد بازی نمی‌گذاشت تا نمایش خوب هر دو تیم نمایان شود و خطاهای پیاپی باعث شد زمان بازی تلف شود و کار به پنالتی کشید.
در نهایت تیم‌ملی کشورمان موفق شد در پنالتی‌ها با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز و فینالیست شود.

شرح گل:

۱ - ۰ (دقیقه ۴- عادل‌اف- گل به‌خودی) - ضد حمله آقاپور و پاس در عرض او به مدافع ازبکستان برخورد کرد و گل اول ایران را رقم زد.

۱ - ۱ (دقیقه ۷- جورائف) - خطای سالار آقاپور به روی مهاجم ازبکستان موجب ضربه ایستگاهی برای این تیم شدکه شوت محکم وی درون دروازه محمدی آرام گرفت.

۱ - ۲ (دقیقه ۱۸- اخمت زیانوف) - ازبکستان از روی حمله سریع و پر تعدادشان و پاس در عرض به زیانوف و شوت محکم او به گل برتری نیمه اول دست پیدا کرد.

۲ - ۲ (دقیقه ۲۲- اخمت زیانوف- گل به‌خودی): ضربه سر مدافع ازبکستان برای دور کردن توپ، توپ را وارد دروازه خود کرد.

۳- ۲ (دقیقه ۲۴- بهروز عظیمی) - پاس آقاپور عظیمی و شوت محکم و پای‌چپ عظیمی گل سوم ایران را رقم زد.

۳- ۳ (دقیقه ۲۵- اخمت زیانوف) - اشتباه مدافعان و دروازه‌بان تیم‌ملی کشورمان منجر به گلزنی ازبکی‌ها شد.

کد خبر 748159

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی