Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکلات انباشته شده در حوزه زاینده رود برای رفع کامل و نهایی نیازمند به اجرای سه مرحله برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در مصاحبه تلفنی با شبکه خبر ضمن تشکر از قاطبه کشاورزان که با متانت و سعه صدر مطالبات خودشان را از طریق قانونی و اصولی پیگیری می نمایند، بر اهتمام مجدانه مسئولان در دولت سیزدهم از جمله رئیس محترم جمهور و معاون اول رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در رفع نمودن دغدغه های ایشان تصریح نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در این دوماه که به استانداری اصفهان انتخاب شده ام افزون بر دو سوم وقت خود را صرف رسیدگی به مشکلی نموده ام که قریب به دو دهه از بروز و توسعه آن می گذرد وبالغ بر ده ها جلسه با کشاورزان و مسئولان ملی و استانی داشته ام.ایشان افزود: پس از رایزنی ها و دستور آیت الله رئیسی، وزیر محترم نیرو پس از شش سال به اصفهان آمدند و به صورت میدانی از شرق تا غرب استان اصفهان بازدید کردند و با کشاورزان به گفتگو نشستند.استاندار گفت: رئیس محترم جمهور راسا دستور تشکیل ستاد احیا زاینده رود را ابلاغ کردند و یک جلسه از آن به ریاست دکتر مخبر معاون اول محترم  رئیس جمهور با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، صمت، معاون رئیس جمهور و  رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و استانداران استان های اصفهان، شهرکرد، یزد و خوزستان و… برگزار شده و انشاا… این روند تا حصول نتایج نهایی ادامه خواهد یافت.ایشان اظهار داشت:با مدیریت متمرکز و اهتمام همه دست اندرکاران در حال مدیریت کاهش مشکلات انباشته شده هستیم و انشاالله با تعامل با مردم شریف استان به ویژه کشاورزان و مسئولان ذی ربط این دشواری ها رفع خواهد شد.مرتضوی گفت:انشاالله در آینده بسیار نزدیک طرح تکمیلی تصفیه پساب در تصفیه خانه های شمال و جنوب به اجرایی می گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اصفهان مصاحبه دولت معاون اول رئیس جمهور استان اصفهان معاون اول رئیس جمهور معاون رئیس جمهور حفاظت از محیط زیست یزد مشکلات استان اصفهان اصفهان حفاظت از محیط زیست دولت مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان

استاندار لرستان از تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، صبح امروز، با اشاره به پیگیری بیکاری در لرستان، گفت: رئیس‌جمهور در نشست هیئت‌دولت و استانداران دستور پیگیری بیکاری در استان‌های دارای بیشترین آمار را صادر کرده‌است.

او خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، اضافه کرد: کارگروه ویژه برای پیگیری بیکاری در این استان در هفتۀ جاری تشکیل شود.

عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم

استاندار لرستان عنوان کرد: رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیشترین آمار بیکاری شده‌است.

شفقت بیان کرد: کارگروه ویژۀ اشتغال در لرستان باید به‌صورت ویژه موضوع اشتغال این استان را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه