Web Analytics Made Easy - Statcounter

​رئیس کمیته ایمنی و بحران شورای اسلامی شهر تهران،بودجه ریزی در مناطق مختلف شهر تهران را بدون اخذ تایید از معتمدین و نخبگان محله ها، اشتباهی جبران ناپذیر دانست.

به گزارش برنا؛ مهدی بابایی،​رئیس کمیته ایمنی و بحران شورای اسلامی شهر تهران، روز یکشنبه در جریان بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار با شورایان و معتمدین محله «شورا» در منطقه ۱۳ شهرداری تهران اظهار داشت: در برنامه پنج ساله سوم سند توسعه محلات و نیاز سنجی از معتمدین و مردم باید پایه بودجه سال آینده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که ارتقا زیست پذیری انسان محور شهر و رضایتمندی مردم، نیز باید به عنوان هدف غایی در برنامه ریزی، در نظر گرفته شود . 

بابایی تاکید کرد: بودجه ریزی در مناطق مختلف شهر تهران را بدون اخذ تایید از معتمدین و نخبگان محله ها، اشتباهی جبران ناپذیر دانست.

 تفویض نگه داشت و احداث پل‌های عابر مکانیزه به مناطق ۲۲ گانه 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره مشکلات محله شورا، اظهار داشت: یکی دیگر از دغدغه هایی که در محله شورا وجود دارد بحث پل عابر مکانیزه ارتباطی بین منطقه ۱۳ و منطقه ۸ است.

وی با بیان اینکه معتمدین و شورایاران محل، ۲ سال است که پیگیر احداث پل عابر مکانیزه در خیابان دماوند ایستگاه ابوریحان هستند، گفت: ۹۵ درصد از اقدامات اجرایی احداث پل انجام شده و مجوز های ترافیکی آن نیز دریافت شده است اما با تغییر مدیریت، این اقدام اجرایی متوقف مانده است.

بابایی تاکید کرد: شهرداری تهران تصمیم دارد بحث نگهداشت پل های عابر مکانیزه را از معاونت حمل و نقل و ترافیک به معاونت خدمات شهری مانند سال‌های گذشته برگرداند.

وی ادامه داد: هم در دورانی که متولی احداث و نگهداشت سازمان زیباسازی بود و هم اکنون که معاونت حمل و نقل ترافیک است همیشه نارضایتی شهروندان از نگهداشت پل ها بالا بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار تقویض نگهداشت پل های عابر مکانیزه به مناطق ۲۲ گانه شد و گفت: مناطق همچون نگه داشت سایر بخش‌ها از جمله فضای سبز، نگهداشت احداث پل ها را انجام دهند تا با تعاملاتی که با شهروندان دارند، این حوزه نظارتی را به‌صورت ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به سایر مشکلات محله شورا، پایین بودن سرانه ورزشی در سطح محله «شورا» را یکی از مشکلات اساسی این محله  دانست که باید به این موضوع رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: درخواست اصلی اهالی  محله شورا این است که در بودجه ۱۴۰۱ در زمینه ورزشی این محله اقداماتی اساسی انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ضمن مذاکراتی که با شهردار منطقه ۱۳ و مدیران شهری این منطقه انجام شده،  مقرر شد زمینی برای افزایش سرانه ورزشی محله شورا در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شود.

بابایی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه هایی که در محله شورا مطرح شده، نبود بازار میوه و تره بار در این محله  است که  با توجه به پتانسیلی که در مسیل جاجرود وجود دارد؛  می توان با پوشاندن قسمتی از این مسیر  در زمینه تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت میدان میوه و تره بار اقدامات لازم را برای حل این مشکل انجام داد.

بابایی عنوان کرد: خوشبختانه شورایاران از وضعیت نگهداشت و دیگر مسائل منطقه ۱۳ رضایت داشتند و امیدوارم این مسئله الگوی مناسبی برای دیگر مناطق باشد تا مدیریت شهری به فکر توسعه و پیشرفت در محلات تهران باشد.

رئیس کمیته ایمنی و بحران شورای اسلامی شهر تهران در ادامه، وجود مسیل جاجرود در محله شورا را برغم مشکلات که ایجاد کرده، فرصتی برای بازچرخانی و تصویه آب، عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران بودجه شهر تهران نخبگان شورای اسلامی مشکلات دماوند شهرداری حمل و نقل ترافیک زمین میوه و تره بار توسعه و پیشرفت نخبگان شورا شهر عضو شورای اسلامی شهر تهران عابر مکانیزه محله شورا منطقه ۱۳ احداث پل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک

مدیر منطقه سه شهرداری اراک گفت: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب میان ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: با تلاش عوامل اداری و اجرایی منطقه و در نظر گرفتن ضوابط تشویقی در صدور مجوز خصوصاً املاک قولنامه‌ای، درآمد منطقه در سال گذشته تحقق ۱۲۵ درصدی داشته است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳، هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه سه اراک در نظر گرفته شده که به تناسب بین ۱۱ محله این منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک پروژه‌های تعریف شده برای اجرا در سال جاری را ساماندهی کمربندی حد فاصل پل سنجان تا میدان بسیج شامل عملیات جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۳/۵ کیلومتر، ساماندهی بلوار شهید کاظمی کرهرودی به طول ۲/۵ کیلومتر، دیوار ساحلی محله دروازه کرهرود، دیوار ساحلی خیابان طالقانی و سایر پروژه‌های محله محور عنوان کرد.

رضایی با اشاره به موفقیت حاصل شده در اسفند ۱۴۰۲ در خصوص آزادسازی زمین خواری در محله تخت سادات کرهرود، گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام زمین‌های متعلق به شهر به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 747879

دیگر خبرها

  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد