Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اصفهان گفت: طرح تکمیلی تصفیه پساب در تصفیه خانه‌های شمال و جنوب اجرایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، به‌نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی با اشاره به مشکلات حوزه زاینده‌رود اظهار داشت: در این دوماه که به‌عنوان استاندار اصفهان انتخاب شده‌ام بیش از دو‌سوم وقت خود را صرف رسیدگی به مشکلی کرده‌ام که قریب به دو دهه از بروز و توسعه آن می‌گذرد و بالغ بر ده‌ها جلسه با کشاورزان و مسئولان ملی و استانی داشته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از رایزنی‌ها و دستور آیت الله رئیسی، وزیر نیرو پس از شش سال به اصفهان آمدند و به صورت میدانی از شرق تا غرب استان اصفهان بازدید کردند و با کشاورزان به گفت‌وگو نشستند.

گزارش ‌تسنیم از حوادث امروز اصفهان/ موج‌سواری اغتشاشگران در زاینده‌رود بی‌آب/ جمعیتی که هیچ شباهتی به کشاورز نداشتنداستاندار اصفهان: آب سد زاینده‌رود تنها کفاف ‌100 روز را می‌دهد/ اولویت تامین آب شرب است/ با کشاورزان احساس جدایی ندارمپایان تجمع کشاورزان اصفهانی ‌در بستر ‌زاینده‌رود/ توافقات مهم با استانداری برای بازگشایی آب زاینده‌رود

استاندار گفت: رئیس‌جمهور دستور تشکیل ستاد احیاء زاینده‌رود را ابلاغ کردند و یک جلسه از آن به ریاست مخبر معاون اول رئیس‌جمهور با حضور وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، صمت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست و استانداران استان‌های اصفهان، شهرکرد، یزد و خوزستان و… برگزار شده که این روند تا حصول نتایج نهایی ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با مدیریت متمرکز و اهتمام همه دست‌اندرکاران، در حال مدیریت کاهش مشکلات انباشته شده هستیم که با تعامل با مردم شریف استان به‌ویژه کشاورزان و مسئولان ذی ربط این دشواری‌ها رفع خواهد شد.

مرتضوی گفت: در آینده بسیار نزدیک طرح تکمیلی تصفیه پساب در تصفیه‌خانه‌های شمال و جنوب اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/163/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است