Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:21:07 GMT

درختان کرج برای خواب زمستانه آماده می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۱۹۳۸

درختان کرج برای خواب زمستانه آماده می‌شوند

ایسنا/البرز رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات بِه زراعی بوستان‌ها و معابر مناطق دهگانه شهر کرج خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کند و کوب، بِه زراعی و هرس درختان سطح شهر اظهار کرد: این عملیات باهدف ایجاد فضای مطلوب شهری، زیباسازی منظر شهری و افزایش رشد درختان در فصل بهار اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول توضیح داد: زیر و رو کردن خاک بستر باغچه‌های معابر و بوستان‌ها باهدف تنظیم بافت خاک، حذف شاخه‌های اضافی، شکسته و آفت‌زده، حذف پاجوش‌ها، ایجاد شکل ظاهر مناسب برای درختان و درختچه‌ها از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به آمادگی و تجهیز اکیپ‌های اجرایی فضای سبز مناطق در نیمه دوم سال و کنترل عوامل خسارت زا فصل سرما گفت: با توجه به خزان درختان و گیاهان و وضعیت جوی، عملیات هرس درختچه‌ها با نظارت کارشناسان رو به پایان است و از نیمه دوم آذرماه نیز برنامه هرس درختان آغاز و تا پایان سال جاری انواع درختان هرس می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به تداوم اجرای عملیات بِه زراعی  فضای سبز بوستان‌ها و معابر شهری، افزود: ایجاد فضای مطلوب شهری موجب افزایش روحیه شهروندان شده و به ارتقای سیمای بصری شهر کمک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری کرج فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از آماده‌باش کامل اکیپ‌های این اداره کل با توجه به اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع سیل خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

مصطفی مرادیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی هواشناسی و بارش باران و احتمال وقوع سیل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری جهت همکاری و هماهنگی کامل با عوامل ستاد سیل شهرداری اصفهان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: تعداد ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند.

مرادیان‌نژاد گفت: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

کد خبر 750177

دیگر خبرها

  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید