Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:05:10 GMT

بررسی سلامت اجتماعی کودکان در «افق روشن»

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۱۹۴۲

بررسی سلامت اجتماعی کودکان در «افق روشن»

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی میلانی، تهیه کننده درباره برنامه «افق روشن» می گوید: مخاطبان می توانند این برنامه را روزهای شنبه و دوشنبه به صورت زنده از رادیو اینترنتی و از اپلیکیشن ایران صدا ببینند و از رادیو سلامت هم بشنوند. ما به چالش های حوزه اجتماعی می پردازیم و از ساعت 9 و 10  دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه فردا هشتم آذر ماه به موضوع زلزله می پردازد.

وی ادامه داد: در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث داریم و گزارش مردمی از دیگر بخش های برنامه است که کارشناسان مختلف از نگاه شان به این موضوعات می پردازند. تلاش می کنیم مطالبات و نیازهای مردم را پاسخگو باشیم. همچنین با توجه به موضوع مورد بحث یک خبرنگار مختص حوزه خواهیم داشت و شنوندگان می توانند از زبان او شنونده موضوع باشند.

میلانی با اشاره به روزهای چهارشنبه گفت: اما موضوع روزهای چهارشنبه متفاوت است و به بیانات مقام معظم رهبری می پردازیم. موضوعاتی که ایشان تاکید کردند و برای کشور لازم است، نگاه می کنیم که آیا عملیاتی شده اند و تا کجا پیشرفت داشته اند. در مجموع ما در برنامه افق روشن به مضامین گسترده اجتماعی می پردازیم از محیط زیست گرفته تا مشکلات شهری، جاده ها و ... روز چهارشنبه دهم آذر ماه هم موضوع سلامت اجتماعی کودکان در فضای مجازی را بررسی می کنیم.

وی در پایان گفت: هدف از این مبحث ایمن نگه داشتن کودکان از تاثیرات سوء فضای مجازی و راهکارهای تکنیکی و کلیدهای مراقبت است. همچنین در این برنامه ارتباط تلفنی با خسرو سلجوقی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی هم برقرار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان سلامت زلزله تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • حساسیت فصلی کودکان
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت