Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@18:37:51 GMT

پسر نوجوان قربانی خشم پدر معتاد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۰۰۹

پسر نوجوان قربانی خشم پدر معتاد

مرد معتاد پس از درگیری با همسر و پسر نوجوانش آنها را با ضربه‌های کارد مصدوم کرد که در این درگیری پسر ۱۶ ساله به قتل رسید.

به گزارش مشرق، سرهنگ عبدالله صادقی فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی در تشریح این خبر گفت: حدود ساعت ۲۱ جمعه شب در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی‌های مأموران حاضر در صحنه حاکی از آن بود که پدر خانواده به مواد مخدر اعتیاد دارد و طی درگیری با همسر و پسر ۱۶ ساله‌اش و با توجه به عدم توانایی در کنترل خشم با استفاده از چاقو آنها را مصدوم کرده است.

بیشتر بخوانید

اجرای قسامه برای اثبات قتل پسر معتاد

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که این پدر و پسر سابقه درگیری در روزهای گذشته را داشته‌اند، بیان کرد: بلافاصله مصدومان توسط اورژانس به درمانگاه منتقل شدند که متأسفانه پسر ۱۶ ساله با توجه به‌شدت جراحات وارده فوت کرد.

صادقی با اشاره به اینکه متهم به قتل هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد، تصریح کرد: تحقیقات بیشتر در زمینه این پرونده توسط مأموران پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو قتل نوجوان پدر قاتل اختلاف خانوادگی پلیس اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش از قتل یک دانش‌آموز در پی درگیری با همکلاسی‌اش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیری شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

 وی افزود: متاسفانه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد 14 ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد