Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ، از فشار کاری در این تیم صحبت می کند

  بایرن مونیخ و آرمینیا بیله فلد در چارچوب هفته سیزدهم بوندسلیگا مقابل هم قرار گرفتند، در این بازی بایرن مونیخ موفق شد با تک گل لروی سانه از سد بیله فلد بگذرد. هر چند بایرن مونیخ بازی درخشانی را از خود نشان نداد و با روز های اوج خود فاصله داشت، اما یولیان ناگلزمان معتقد است که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلزمان در ادامه از درکلاسیکر هفته آینده، فشار رسانه ای در بایرن مونیخ و مراسم توپ طلا صحبت می کند.

به گزارش طرفداری به نقل از کیکر، یولیان ناگلزمان در مصاحبه بعد از بازی با آرمینیا بیله فلد گفت:

ما موقعیت های کافی برای بردن بازی را داشتیم، اما با گذشت زمان بیشتر و بیشتر باید صبور می بودیم، و ما بخاطر پیروزی دورتموند در مقابل تحت فشار بودیم، سپس گره بازی با یک گل بسیار خوب باز شد. در نهایت برد 1 بر 0 در پاییز خوب است. من فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم و بهتر از بازی با آگزبورگ بودیم. بازیکنانی مانند تولیسو و پاوار از نظر عملکرد فردی، بهتر شده بودند. موسیالا نیز وقتی وارد زمین شد عملکرد خوبی داشت. مهم این است که دروازه خود را بسته نگه داشتیم و خوب دفاع کردیم. اکنون به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با انتظارات بالا، به دورتموند می رویم.

 یولیان ناگلزمان درمورد درکلاسیکر هفته آینده صحبت می کند:

این خوب و مهم است که وقتی هفته آینده به دورتموند می رویم، در صدر جدول باشیم. ما برای درکلاسیکر آماده هستیم، اما اکنون مشتاقانه منتظر یک هفته تمرین کامل هستم.

 یولیان ناگلزمان از فشار رسانه ای در بایرن مونیخ می گوید:

 در بایرن این بخشی از کار  است. به عنوان یک مربی طبیعی است که زمانی را به صحبت در رسانه ها اختصاص دهید. شما باید به وضوح افکار خود را از یکدیگر تفکیک کنید، اما من هنوز ظرفیت کافی برای مراقبت از جنبه ورزشی را دارم.

 ناگلزمان از رویه ای که در قبال بازیکنان واکسینه نشده اتخاذ کرده بود حرف می زند:

 شما باید سعی کنید از این بازیکنان حمایت کنید، اما باید آن ها را نیز متقاعد کنید  (واکسینه شوند) که کار راحتی نیست.

ناگلزمان در مورد توپ طلا: 

  هیچ بازیکنی بیشتر از لواندوفسکی سزاوار آن نیست.

 همچنین یولیان ناگلزمان تایید کرد که روز دوشنبه، همراه با روبرت لواندوفسکی به پاریس سفر می کند.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان فوری؛ افشای نامه ای که ثابت می کند فدراسیون فوتبال VAR رایگان و مورد تایید فیفا را نخواست + سند عذرخواهی علی خطیر از علی کریمی؛ من از برنامه خودم حمایت کردم نه از عزیزی خادم! بلننسس با 9 بازیکن مقابل بنفیکا قرار گرفت، در نیمه اول 7 گل دریافت کرد و بازی نیمه تمام ماند اعتراض اونای امری به داوری دیدار ویارئال - بارسلونا: چرا VAR مداخله نکرد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏

به گزارش "ورزش سه"، آلیانز آرنا فردا شب میزبان یکی از مهمترین ‏دیدارهای این فصل فوتبال اروپاست.‏

بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل به مصاف رئال مادرید می‌رود. ‏این اولین تقابل مربیان دو تیم نیست. آنها تا کنون بارها در لیگ ‏قهرمانان اروپا و در فوتبال آلمان مقابل هم قرار گرفته‌اند و بررسی ‏آماری نشان می‌دهد توخل در تقابل‌های رو در رو بهتر از کارلتو کار کرده ‏است. ‏

توخل به آمار بازی‌هایش مقابل رئال امیدوار است

توماس توخل در بازی‌های رو در رو با بایرن مونیخ آمار خوبی دارد. او ‏با تیم‌های مختلف تا کنون 8 بار مقابل رئال بازی کرده و در این مدت ‌‏3 بار پیروز شده، 4 بار به تساوی رسیده و تنها یک بار باخته است. ‏

توخل زمانی که مربی دورتموند بود، دو بار با رئال در چمپیونزلیگ 17-‌‏2016 مساوی کرد و زمانی که هدایت پی‌اس‌جی را بر عهده داشت، در ‏فصل 20-2019 یک بار رئال را برد و در بازی دوم هم مقابل آنها به ‏تساوی رسید. او با چلسی در نیمه‌نهایی فصل 21-2020 با رئال یک ‏تساوی و یک پیروزی به دست آ

دیگر خبرها

  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • کمک بایرن به کین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!