Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاق نظر مجلس و دولت درباره رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: معلمان عزیز باید بدانند که این قانون هر زمان به تصویب برسد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ شامل حال آنها خواهد شد که برای امسال در سقف ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و ادامه آن از ابتدای سال ۱۴۰۱ با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در جلسه صحن علنی امروز (۷ آذر) مجلس، در اخطار اصل ۶۰ قانون اساسی با بیان اینکه فرهنگیان چشم‌انتظار تعیین تکلیف رتبه‌بندی فرهنگیان هستند، گفت: قرار بود امروز یکشنبه، گزارش رتبه‌بندی فرهنگیان با اعتبار ۲۵ هزار میلیاردی که با موافقت میرکاظمی و قول رئیس جمهور صورت گرفت را بارگذاری شود اما آقای نیکزاد گفته است دولت می‌خواهد آن را پس بگیرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در فراکسیون هم به آقای نوری گفتیم، ما نمی‌توانیم امروز و فردا کنیم و از آن مهلت ۱۰ روزه، اکنون بیش از یک ماه گذشته است لذا فرهنگیان از مجلس و دولت انتظار دارند.

این عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: مدارس در حال بازگشایی بعد از کرونا است لذا آموزش و پرورش باید از این رخوت و سستی بیرون آمده و به پویایی برسد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این اخطار با اشاره به اهمیت رتبه‌بندی فرهنگیان گفت: شما اخطار اصل ۶۰ را می‌دهید اما از آنجایی که دولت در این باره لایحه داده است، باید به اصل ۷۵ قانون اساسی هم توجه کنید و کمیسیون نمی‌تواند خلاف این اصل قانون اساسی موضوعی را تصویب کند.

 

همه مجلس در رابطه با رتبه‌بندی فرهنگیان اتفاق نظر دارند

 

رئیس مجلس ادامه داد: همه مجلس در رابطه با رتبه‌بندی فرهنگیان اتفاق نظر داشته و هم در این رابطه نظر دولت را گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در همین صحن مجلس، اعتبار مورد نیاز برای اجرای رتبه‌بندی را به میزان ۲۵ هزار میلیارد تومان قطعی کرد لذا کمیسیون نمی‌تواند مصوبه‌ای داشته باشد که بار مالی بیش از این برای دولت داشته باشد و ما نیز مکلف هستیم بر اساس آن اقدام کنیم که البته کمیسیون هنوز متأسفانه این کار را انجام نداده است.

قالیباف افزود: بهرحال نظر دیوان محاسبات، نظر مرکز پژوهش‌های مجلس و نظر دولت این است که این موضوع بار مالی بیشتری نسبت به آن چه دولت اعلام کرده است دارد لذا جلسه‌ای خواهیم گذاشت و آن را اصلاح خواهیم کرد اما  آنچه مشخص و روشن است.

 

ما هم در مجلس و هم در دولت بهترین مدافعان معلمان عزیز هستیم

 

رئیس مجلس تاکید کرد: معلمان عزیز باید بدانند که این قانون هر زمان به تصویب برسد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ شامل حال آنها خواهد شد که برای امسال (نیمه دوم امسال) در سقف ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود و ادامه آن از ابتدای سال ۱۴۰۱ با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان اجرا می‌شود.

قالیباف در پایان خاطر نشان کرد: ممکن است در فضای مجازی افراد و گروه‌ها حرف‌هایی بزنند یا در رسانه‌ها مطالبی به صورت کم و زیاد عنوان شود اما معلمان به این موضوعات توجه نکنند چرا که ما هم در مجلس و هم در دولت بهترین مدافعان آنها هستیم./ ایلنا

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان رتبه بندی معلمان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رتبه بندی فرهنگیان ۲۵ هزار میلیارد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه آیا امسال تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال خواهد شد یا خیر گفت:‌ امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک اعمال نشده و اعمال نیز نخواهد شد. تصمیمات این‌چنینی باید در کمیته مشترک میان کارشناسان حوزه شهری و امور ترافیکی و انتظامی برگزار شود و پس از رسیدن به نظرات واحد و تصویب آن، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح ترافیک تهران مانند سال گذشته در حال اجراست، گفت:‌ تا امروز نشست مشترک و تصمیمی در مورد تغییر در طرح ترافیک گرفته نشده و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، قطعا اطلاعات لازم داده خواهد شد. البته مواردی در مورد طرح جدید ترافیک مطرح شده که این ها باید در شورای ترافیک مطرح و تصویب شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هسته مرکزی شهر، ترافیک سنگینی دارد و باید مدیریت کلان شهری برای آنجا صورت گیرد تا مردم متضرر نشوند. لذا اگر در آینده طرح جدیدی ریخته شود به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • طرح ترافیک تهران امسال تغییری نخواهد داشت
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است