Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@12:05:21 GMT

بنجامین باتن‌های واقعی در هند + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۳۷۱

‍‍‍‍‍‍

صراط:

حتما نام فیلم " مورد عجیب بنجامین باتن " به گوشتان خورده است. مردی که برعکس دیگران، وقتی که به دنیا می‌آید ظاهری پیر داشت و هرچه از سنش می‌گذشت جوان‌تر میشد تا سرانجام به کودکی می‌رسید. اما حالا در دنیای واقعی نیز دو خواهر و برادر هندوستانی که در کودکی قیافه‌ای شبیه به افراد مسن دارند، خبرساز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «کِشاو» و «آنجلی کومار» دو برادر و خواهر اهل ایالت جارکند هند از دو بیماری نادر " گوتیس لاکسا " و " پیری زودرس " رنج می‌برند که موجب شده تا در مقایسه با سن واقعی شان بسیار پیرتر به نظر برسند. آن‌ها مبتلا به این دو بیماری نادری هستند که متاسفانه غیرقابل درمان است.

این برادر و خواهر هندی ابتدا در سال ۲۰۱۶ به عنوان "خواهر و برادران بنجامین باتن " به سوژه رسانه‌ها تبدیل شدند. آنجلی در آن سال ۶ ساله و برادر کوچکترش در آن موقع تنها ۱۸ ماه داشت. علاوه بر اینکه پوست بدن هر دو خواهر و برادر چروکیده و افتاده بود، آن‌ها از دردمفاصل که معمولا در پیری بروز می‌کند، رنج می‌بردند.

اما این تمام درد‌های این دو خواهر و برادر نیست. کشاو و آنجلی علاوه بر پوست چروکیده و درد مفاصل باید با تمسخر همسن و سالان خود نیز دست و پنجه نرم کنند که با دادن لقب‌های زشت آن‌ها را به سخره می‌گیرند. آنجالی در مصاحبه‌ای گفت: "بچه‌ها در مدرسه مرا با نام‌های " مادربزرگ "، " بانوی پیر "، " میمون " و " ارباب میمون هندو " صدا می‌زنند و این مرا آزار می‌دهد. "

«شاتروگهان راجک» و «رینکی دِوی»، پدر و مادر این دو کودک آرزو داشتند تا بتوانند فرزندان خود را درمان کنند، اما پزشکان به آن‌ها اعلام کردند که هیچ راهی برای درمان کودکان آن‌ها در هند وجود ندارد. با این حال و پس از انتشار تصاویری از این دو کودک در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۶، یک سازمان غیردولتی به نام " بنیاد مراقبت امروز " با آن‌ها تماس گرفت و به آن‌ها کمک کرد. آنجلی و کشاو از آن سال تحت عمل جراحی لیفت صورت قرار گرفتند و تا حدودی چین و چروک و افتادگی پوست صورتشان کاهش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هندوستان بیماری نادر صراط خواهر و برادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر در بازی اخیر رئال مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد یک گل زد و موجب برتری 1-0 تیمش شد.

کارلو آنچلوتی گاهی اوقات ممکن است در مورد تغییرات در ترکیب تیمش مردد باشد. درحالیکه او ترکیب بسیار خوبی دارد، بازیکنانی هم روی نیمکت حضور دارند که در انتظار انتخاب مربی ایتالیایی هستند.

یکی از  این بازیکنان در فصل جاری آردا گولر است. خرید تابستانی رئال برخلاف انتظار خیلی برای این تیم بازی نکرده است. او به دلیل مصدومیت چند مرتبه در آستانه بازگشت به ترکیب، دوباره ناامید شد.

با این حال گولر به دستاوردهای بزرگی فکر می‌کند و در گفتگو با کافا اسپورتس درباره جاه طلبی‌های خود در رئال صحبت کرده است. او گفت:"بزرگترین آرزویم در رئال همین است، اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود."

این ملی پوش ترکیه‌ای نام مستعار خود در تمرینات رئال را نیز فاش کرد:"همه اعضای تیم من را «اَبی» (به معنای برادر بزرگتر به زبان ترکی) صدا می‌کنند. وقتی مودریچ به من اَبی یا چیزی شبیه به این می‌گوید، تعجب می‌کنم."

ارتباط با بازیکنان باتجربه رئال مادرید؟

من نمی‌توانم کسی را به اسم کوچکش صدا کنم. من نمی‌توانم آن‌ها را لوکا یا تونی صدا کنم، آن‌ها خیلی بزرگتر هستند. این مثل یک خانواده است. اگر اینطور آن‌ها را صدا کنم، احساس می‌کنم که بی احترامی کرده‌ام. بنابراین به تونی می‌گویم برادر، همینطور برادر لوکا. به همین دلیل من را برادر خطاب می‌کنند.

معنی شادی گل؟

این به معنای اعتماد است. من معتقدم که همه چیز از جانب خداست.

چرا رئال مادرید؟

برای انتخاب این پروژه به من گفتند که وارث لوکا مودریچ خواهم بود. این من را متقاعد کرد. من از کودکی رویای بازی برای رئال را داشتم.

چرا تمام تیم تو را دوست دارند؟

نمی‌دانم، سعی می‌کنم از همه چیزی یاد بگیرم. آلابا، رودیگر، والورده، براهیم دیاز، بازیکنانی هستند که ​​زمان بیشتری را با آن‌ها می‌گذرانم.

پدرت از انتقال به رئال پورسانت دریافت کرد؟

چنین چیزی واقعا غیرممکن است.

زندگی در اسپانیا چگونه است؟

ااز زمان استراحت مردم اینجا بسیار شگفت زده شدم. هنگام ظهر همه مغازه‌هایشان را می‌بندند و می‌خوابند. همچنین افرادی در تیم هستند که هنگام ناهار می‌خوابند!

جدایی از فنرباغچه؟

می‌توانستم یک سال دیگر در فنرباغچه بمانم، اما می‌خواستم به دنیا نشان دهم که یک جوان ترک چه کاری می‌تواند در اروپا انجام دهد. امیدوارم به این هدف ادامه دهم.

به نظر خودت به اندازه کافی بازی می‌کنی؟

مربی ما مدام در مورد برنامه‌هایش با من صحبت می‌کند. او من را آماده نگه می‌دارد. ما همیشه با هم در ارتباط هستیم.

دیگر خبرها

  • تام و جری در دنیای واقعی (فیلم)
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • بشاگرد مدال افتخار ایران