Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا نقوی روزیکشنبه در نشستی با اشاره به مشکل پیش روی ساخت و تکمیل این بوستان که در بلوار بسیج شهر یزد قرار دارد،اظهارکرد: تأکید مقام معظم رهبری همواره پیوست نگاری فرهنگی و اجتماعی در تمامی پروژه‌هاست و این مهم در شهرداری بافت تاریخی از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بر تکمیل طرح های نیمه‌تمام زیربنایی و زیرساختی تأکید کرد و گفت: ارتقای بخش مهمی از فعالیت‌ های فرهنگی و هنری در سایه‌ ایجاد زیرساخت‌های مناسب محقق می‌شود

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد توجه به مسایل فرهنگی را از عوامل مهم توسعه شهری دانست و خاطرنشان کرد: عوامل مهمی در این توسعه نقش دارد، فرهنگ بیش از هر چیز دیگر می‌تواند مسیر توسعه پایدار را هموار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*** نوزاد هفت روزه شهرستان اشکذر استان یزد حامی ایتام شد

معاون مشارکت های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد،گفت: امیر ارسلان نوزاد هفت روزه شهرستان اشکذر به عنوان کوچکترین حامی استان به طرح اکرام در کشور پیوست.

به گزارش روزیکشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل، غلامرضا مشعل چی، افزود: خانواده ها می توانند به نیت سلامتی نوزادان خود حمایت یک یا چند یتیم را عهده دار شوند.

به گفته وی والدین این نوزاد به نیت سلامتی فرزند خود حمایت از یتیم سیدی را بر عهده گرفتند و تقبل کردند ماهانه مبلغی را به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

وی یادآور شد: هم اکنون پنج هزار و ۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم از حمایت ۱۸ هزار نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند و در هفت ماهه امسال ۲۱ میلیارد تومان از سوی آنها به صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم کمک شد.

این طرح‌ از جمله حرکت های اجتماعی موفق این نهاد است، مردم می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب و ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

برچسب‌ها وزارت کشور یزد کمیته امداد امام خمینی اشکذر نوزاد شهرداری یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور یزد کمیته امداد امام خمینی وزارت کشور یزد کمیته امداد امام خمینی اشکذر نوزاد شهرداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند

دکتر سیدمجید غضنفری گفت:‌ از ابتدای اجرای طرح نفس در سبزوار تا پایان فروردین امسال‌ ۱۳۴ مادر باردار مصمم به سقط در قالب این طرح شناسایی شدند که با مداخله صورت گرفته، برای ۹۵ نفر آنان پرونده تشکیل شده و با مشاوره، حمایت های مالی معیشتی و دریافت آموزش های لازم از سقط جنین منصرف شده و به بارداری خود ادامه دادند.

وی افزود:‌ از این رقم ۲۷ نفر زیر نظر مراکز بهداشتی و مرکز نفس، حمایت‌های بهداشتی، اقتصادی و مشاوره روانشناسی و خانواده رایگان دریافت کردند و با مشارکت خیران و شهروندان، یک سری جهیزیه کامل برای یک مادر باردار آماده و تحویل وی داده شد.

مدیر مرکز مردمی نفس با تاکید بر اینکه انجام سقط جنین عمدی، معادل ارتکاب قتل محسوب می شود و تبعات فردی و قانونی متعددی دارد،‌ گفت: بروز اختلالات روحی و روانی و نیز پیامدهای جسمی جبران ناپذیر از جمله تخریب رحم و عدم امکان بارداری مجدد از دیگر خطرات ناشی از سقط جنین است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند