Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عیسی کریمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که سن آنان ۱۸ تا ۵۰ سال است می توانند برای قرار گرفتن زیر پوشش خدمات صندوق بیمه روستایی و عشایری به فرمانداری ها بخشداری ها و امور عشایر هر شهرستان مراجعه و از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی کلی و مستمری ماهیانه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: در زمان حاضر۸۹۰ خانوار با جمعیت ۲ هزار و ۶۰۰ تن از خدمات مستمری صندوق بیمه روستایی و عشایر استان بهره مند هستند.

کریمی ابراز داشت: هر یک از خانوارهای زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر براساس نوع بیمه ای که انتخاب کرده اند ماهیانه بین ۶۵۰ تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اضافه کرد: هر یک از متقاضیان استان می توانند با پرداخت سالیانه ۳۹۰ هزار تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان زیر پوشش خدمات این بیمه قرار گیرند.

او تاکید کرد: کشاورزان غیرساکن در روستا، روستاییان و عشایر، شاغلان فصلی و ساکنان شهرهای زیر۲۰هزار تن، مربیان مهدکودک ها، رانندگان حمل بار و مسافر برون شهری در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار تن و کارکنان مراکز و شرکت‌های وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و دامپزشکی می‌توانند بیمه اجتماعی شوند.

کریمی افزود: این صندوق تاکنون ۲۷هزار خانواده کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت بیش از ۱۰۸ هزار تن را زیرپوشش خدمات بیمه روستایی عشایر قرار داده است.

او اضافه کرد: ارائه خدمات بیمه اجتماعی به کاهش فقر، بهبود زیرساخت‌های اقتصادی و در نتیجه توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی بخش کشاورزی، روستایی و عشایری منجر می شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد صندوق بیمه مستمری بگیران بیمه اجتماعی بیمه روستایی صندوق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد