Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@20:38:33 GMT

هیات همگانی شهرستان همدان پویا می شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۵۸۹

هیات همگانی شهرستان همدان پویا می شود

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان گفت: هیات همگانی شهرستان همدان با تعیین سرپرست و دبیر جدید با توانمندی بیشتری فعالیت خود را آغاز می کند و قصد داریم این شهرستان به پویایی لازم برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، هادی سبزواری پس از انتصاب به عنوان سرپرست هیات همگانی استان در نشست با اعضای کادر اداری و اجرایی این هیات با تاکید بر اینکه باتوجه به تغییر در وضعیت کرونا، کمیته ها باید با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: هیات ورزش های همگانی استان از این پس به صورت ستادی عمل می کند و امور شهرستان همدان را باید هیات شهرستان همدان انجام دهد که سیستم جداگانه با هیات استان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فعالیت اطلاع رسانی کمیته ها و ارتباط با روابط عمومی هیات باید تقویت شود و دوره های آموزشی هیات با انسجام بیشتری باید پیگیری شود.

سبزواری با تسلیت دوباره به نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان بابت فوت فرزندی گفت: خانم روحی از نیروهای توانمند هیات هستند و قطعا با درک شرایط فعلی وی، هر زمان که وضعیت بهتری یافتند، در هیات فعالیت خود را ادامه می دهند.

در ادامه مدیر روابط عمومی هیات ورزش های همگانی همدان نیز گفت: اطلاع رسانی هیات های شهرستان و کمیته های زیرمجموعه هیات همگانی استان رضایت بخش نیست.

میثم ناصرنژاد افزود: عملکرد شهرستان ها و کمیته های زیرمجموعه هیات همگانی استان از این پس ارزشیابی خواهد شد.

با با تاکید بر اینکه کمیته ها نسبت به معرفی مسوول روابط عمومی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: از افرادی که می توانند در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی همکاری کنند، استقبال می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته ها نیاز به بازنگری دارند و برخی از آنها فعالیت کم رنگی دارند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش های همگانی هادی سبزواری هیات ورزش های همگانی شهرستان همدان همگانی استان هیات همگانی روابط عمومی کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده