Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی می گوید دوست دارد در آینده سمبل اینتر باشد.

لائوتارو مارتینز می گوید حاضر است همه چیزش را برای پیراهن اینتر بدهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، اینتر شب گذشته در سری آ مقابل ونتزیا قرار گرفت و توانست این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد. لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی باشگاه اینتر در این دیدار زننده یکی از گل های تیمش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از این بازی در گفتگو با اسکای در مورد دیدار دیشب گفت: 

حس خوبی داریم. بازی سختی بود. باران می آ»د و اولین بار بود در این ورزشگاه به میدان می رفتم. خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم و اهمیت زیادی داشت که راهمان را به سمت بالای جدول باز کنیم و در نتایجمان به ثبات برسیم. 

 

 اینتری ها هفته فوق العاده ای را با شکست دادن ناپولی صدرنشین، صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان بعد از یک دهه و شکست دادن ونتزیا پشت سر گذاشتند. مارتینز در این باره می گوید:

باید به این روند ادامه دهیم. باید هر بار یک قدم برداریم زیرا بعد از چندین سال با وجود شروعی دشوار در لیگ قهرمانان روند خوبی داریم. حالا پخته تر هستیم و در مسابقات صبورتر رفتار می کنیم.

مارتینز پس از مهار پنالتی اش در شهرآورد میلان این بار موفق به گلزنی در دیدار مقابل ونتزیا شد. او در این باره می گوید:

طبیعی است. وقتی اشتباه می کنید، دردناک است اما این مسائل پیش می آید. اگر برای پنالتی زدن آماده باشید باید بدانید که امکان از دست رفتن پنالتی نیز وجود دارد. 

مهاجم آرژانتینی به تازگی قرارداد جدیدی با اینتر امضا کرده است و قرار است چندین سال دیگر در کنار این تیم باشد. او در این باره گفت:

امیدوارم در آینده سمبل اینتر باشم. در سال 2018 به این تیم آمدم و همه چیزم را برای این پیراهن می دهم. در حال حاضر سمبل قهرمانی سری آ روی این پیراهن است و باید به دفاع از آن ادامه دهیم. 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان فوری؛ افشای نامه ای که ثابت می کند فدراسیون فوتبال VAR رایگان و مورد تایید فیفا را نخواست + سند عذرخواهی علی خطیر از علی کریمی؛ من از برنامه خودم حمایت کردم نه از عزیزی خادم! بلننسس با 9 بازیکن مقابل بنفیکا قرار گرفت، در نیمه اول 7 گل دریافت کرد و بازی نیمه تمام ماند اعتراض اونای امری به داوری دیدار ویارئال - بارسلونا: چرا VAR مداخله نکرد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است