Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@19:53:58 GMT

سکانس‌هایی از فیلم رانده شده

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۸۲۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی رانده شده به کارگردانی جهانگیر جهانگیری محصول سال 1368 است. مرد عطاري پس از شش دختر صاحب فرزند پسري مي‌شود و اسم او را اصلان مي‌گذارد. توجه و تربيت پدر به نحوي است كه اصلان لوس و بي بند و بار مي‌شود. پدر او را از خود مي‌راند و اصلان زادگاهش را ترك مي‌كند و با پيرمردي به نام مرشد همراه مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلان در آبادي بين راه با دختري ازدواج مي‌كند،‌ اما همچنان بي بند و بار است. در نتيجه‌ موعظه‌هاي مرشد تجاربي مي‌آموزد و پس از پشت سر گذاردن خطرات و مشكلات فراوان به توصيه‌ مرشد و همراه او، به زادگاهش باز مي‌گردد و با پدرش ديدار مي‌كند. مرشد به راه خود ادامه مي‌دهد و اصلان در كنار همسرش در زادگاهش مي‌ماند. جمشید مشایخی، رضا رویگری، رضا کرم‌رضایی، عطاءالله زاهد، مرجانه دلدارگلچین، شهلا ریاحی، حسین امیرفضلی، اکبر دودکار، عباس ناظری‌نیک، محمدعلی ورشوچی، ابراهیم بصیرت، شاپور بخشایی، خسرو امیرصادقی، اصغر زمانی و رشید اصلانی، اصغر آشوری، ابوالفضل میرزایی، فرهاد خانمحمدی، رضا بصیری‌اصفهانی، جهانگیر چنگیزخان، نریمان شیری‌فرد، محمدتقی شریفی، علی خالدی، احمد معصومی و منوچهر اخضرپور در این فیلم مقابل دوربین فریدون ری‌پور بازی کردند. آندره آرزومانیان موسیقی متن این فیلم را ساخت و حسین زندباف این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران یوسف نوری آلودگی هوا جمعه سیاه اعتراضات اصفهان اومیکرون سکانس طلایی سکانس برتر سینما سینمای ایران ویدیو فیلم جمشید مشایخی جهانگیر جهانگیری رضا رویگری رضا کرم رضایی شهلا ریاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم

پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۲ سال شناسایی شد و به خاک وطن بازگشت.  

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳، یکم مهرماه سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از مراسم وداع با این شهید والا مقام را در شهرستان ماهدشت به اشتراک گذاشت.

منبع: شکرالله رحمانی - البرز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • تغییر چهره بازیگر نقش اصلان «خانه به دوش» بعد از ۲۰ سال
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • تشییع شهید رنجنوش در زادگاهش قوره جینه کبودراهنگ
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال