Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجتبی عبداللهی  روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز افزود: روند فعالیت تجار در البرز باید با حمایت و بسترسازی، متحول و شکوفا شود.
وی ادامه داد: اتاق مشورتی با فعالان اقتصادی استان البرز راه اندازی می شود و بحث و تبادل نظر تا حصول نتیجه ادامه پیدا می کند.
استاندار البرز گفت: درصدد ایجاد مجتمعی متمرکز از حضور مسوولان دستگاه های مختلف مرتبط با اقتصاد استان البرز برای تسهیل در امور فعالان اقتصادی راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه باید دیدگاه های سنتی و قدیمی را تغییر دهیم، افزود: ضرورت دارد برای ساماندهی بسیاری از آشفتگی های بازار، مسوولانه وارد میدان شویم و توانمندی های داخلی، تولید کالاهای استراتژیک در کشور و استان البرز را مورد بهره برداری قرار دهیم.
عبداللهی گفت: رصد و پایش  بازار باید به شکل هوشمند صورت گیرد، بنابراین ضرورت دارد بین تولید، توزیع و تقاضا تعادل ایجاد کنیم و موانع را تا قبل از اینکه در بازار برای مردم محسوس شود، حل کنیم.
استاندار البرز بیان داشت: این امر با رصد هوشمند بازار به صورت ریشه ای دنبال و ساماندهی می شود و ایجاد این امکان راهگشا خواهد بود.
وی افزود: بهره برداری از ظرفیت جوانان صاحب اندیشه و نخبه در حوزه فناوری های نوین راهکار حل بسیاری از مشکلات است از این رو از ظرفیت و توان این قشر فعال و خوش فکر بهره برداری خواهیم کرد.
عبداللهی گفت: در راستای افزایش تولیدات گوشت، مرغ و ماهی باید در استان البرز مبتکر باشیم و طرح های نوین ارایه دهیم و از ایده های نو و فناوری های نوین استقبال کنیم.
وی افزود: البرز باید در ابعاد مختلف خلاق و پویا باشد و به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.

دراستان البرز سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال است.

برچسب‌ها اشتغال زایی نخبگان استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی نخبگان استانداری البرز اشتغال زایی نخبگان استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان

محمد کرمی در جلسه با مدیر کل و معاونان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان که در محل استانداری برگزار شد،گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در نوروز امسال، خوشبختانه این استان در سطح کشور خوش درخشید و عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد که جای قدردانی دارد.

وی افزود: در ایام نوروز کمترین چالش و کمبود را شاهد بودیم و مسافران و گردشگران نوروزی سفر خوبی را تجربه کردند که این موضوع ثمره مهمان نوازی مردمان خوب و خونگرم این دیار و تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته اعضای ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: این استان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است و در زمینه گردشگری می‌تواند به رشد و توسعه آن کمک شایانی بکند و اگر گردشگری با چاشنی خلاقیت و نوآوری همراه شود تاثیر بیشتر و اثر گذاری دو چندانی خواهد داشت و باید در این بخش از همه ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت نخبگانی، دانشجویی و دانش‌آموزان بهره کافی را برد.

وی تاکید کرد: گردشگری سیستان و بلوچستان با مشارکت مردم و همه گروه‌های مردمی در تحول و تغییر چهره استان بسیار موثر است و با ایجاد و فعال‌سازی تعاونی‌های تخصصی می‌توان مشارکت مردم را در این حوزه‌ها بیشتر کرد و از قدرت مردمی که قدرت بسیار ارزشمندی است به بهترین نحو استفاده کرد.

کرمی افزود: ارتباط با سایر کشور‌های همسایه از جمله پاکستان، افغانستان و عمان باید جزو اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی در سیستان و بلوچستان باشد و با برگزاری نمایشگاه‌های مشترک صنایع‌دستی و گردشگری و تبادل فرهنگ‌ها برای تحکیم و تقویت این ارتباطات گام برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!