Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، معاون کمیسیون مرکزی انتخابات قرقیزستان از حضور 339 هزار و 785 رای دهنده یا 9.17 درصد از واجدین شرایط، در انتخابات پارلمانی از ساعت 8 صبح  تا ساعت 12 به وقت محلی خبر داد.

به گفته سرویس مطبوعاتی کمیسیون مرکزی انتخابات و همه پرسی، مشارکت رای دهندگان در انتخابات نمایندگان پارلمان در ساعت 12:00 در حوزه انتخابیه واحد انتخاباتی و تک نفره بیش از 9 درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که از ساعت 8 صبح،  تا 12 ظهر از 3 میلیون و 703 هزار و 420 واجدین شرایط رای، 339 هزار و 785 رأی دهنده در انتخابات شرکت کردند.

لازم به ذکر است که تا ساعت 10 صبح کمتر از سه درصد از رای دهندگان به پای صندوق های رای آمدند.

بیشترین رای دهندگان در استان «اوش» 10.94 درصد و کمترین رای دهندگان در استان «چوی» 7.81 درصد ثبت شده است.

در جریان رقابت‌های انتخاباتی، وزارت کشور 408 مورد از نقض قوانین انتخاباتی را ثبت کرد.

یاد آوری می‌شود که در مجموع 2494 شعبه رای دهی افتتاح شده که 59 شعبه در خارج از کشور و 2435 شعبه در داخل کشور دایر هستند.

در مجموع، 21 حزب در این انتخابات رقابت می‌کنند که شامل 1006 نامزد( 643 مرد و 363 زن) هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: میزان مشارکت کمیسیون مرکزی انتخابات انتخابات پارلمانی رای دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی

به گزارش ورزش سه، تکلیف بیست‌وسه تیم صعود کرده به جام جهانی 2024 مشخص شده است و تنها جای خالی گلدان تیم‌ها فردا پس از جدال تاریخی افغانستان و قرقیزستان پُر می‌شود. جام جهانی ازبکستان از 14 سپتامبر ( ۲۴ شهریور ) آغاز خواهد شد و تا 6 اکتبر ( ۱۵ مهر ) ادامه دارد. قرعه کشی بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان 26 می ( ۶ خرداد ) در شهر سمرقند ازبکستان برگزار می‌شود و تیم‌ها با حریفان گروهی خود آشنا می‌شوند.

تاکنون، بیست‌وسه تیم به جام جهانی ازبکستان راه یافته اند که تیم ملی فوتسال ایران یکی از آن‌ها به شمار می‌رود و چندی پیش با برتری برابر قرقیزستان صعودش مسجل شد.

تیم‌های آنگولا، آرژانتین، برزیل، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، فرانسه، گواتمالا، ایران، قزاقستان، لیبی، مراکش، هلند، نیوزیلند، پاناما، پاراگوئه، پرتغال، اسپانیا، تاجیکستان، تایلند، اوکراین، ازبکستان، ونزوئلا، در جام جهانی ازبکستان حضور خواهند داشت و از بین تیم های افغانستان و قرقیزستان، یک تیم دیگر به جمع بزرگان فوتسال دنیا اضافه می‌شود.

فرمت مسابقات به اینگونه است که 24 تیم حاضر به شش گروه چهار تیمی تقسیم می‌شوند و 2 تیم برتر هر گروه به همراه 4 تیم شایسته سوم گروه‌ها به مرحله حذفی راه پیدا می‌کنند.

تیم ملی فوتسال افغانستان در صورت پیروزی برابر قرقیزستان، برای نخستین بار جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست می‌آورد و در کنار تیم ملی نیوزیلند، اولین‌های جام جهانی لقب می‌گیرد.

تیم ملی فوتسال برزیل با پنج قهرمانی در سال‌های ( 1989 ، 1992 ، 1996 ، 2008 و 2012 ) پرافتخارترین تیم جام جهانی به شمار می‌رود.

تیم ملی فوتسال پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی محسوب می‌شود و در دور گذشته برای اولین بار این عنوان بزرگ را تصاحب کرد.

گفتنی است نبرد افغانستان و قرقیزستان صبح روز یکشنبه از ساعت 8:30 دقیقه در بانکوک آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است