Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که شرایط جدول، شرایط حساسی برای این تیم و نفت مسجدسلیمان است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با تیم جوان و دونده‌ای بازی داریم و بازی‌های خوبی را از آن‌ها دیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنیم که باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. شرایط جدول، شرایط حساسی برای هر دو تیم است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

او ادامه داد: آماده این بازی هستیم و پس از پیروزی برابر صنعت نفت، از نظر روحی شرایط بهتری داریم. به خاطر بدقولی باشگاه، مشکلاتی گریبان‌گیر بازیکنان را گرفته اما به دنبال نمایش یک بازی خوب هستیم و باید با گردش توپ، بازی را مدیریت کنیم تا مثل بازی قبلی، شناور، پرسرعت و منطقی بازی کنیم تا از لایحه‌های دفاعی حریف رد شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره در نظر گرفتن ملاحظاتی به خاطر بازی داربی که در هفته هشتم برگزار می‌شود، توضیح داد: قطعا داربی روی این بازی تاثیر نمی‌گذارد و با تمام قوا برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنانم می خواهم خیلی محکم مقابل حریف بازی کنند. بازی نیست که به خاطر داربی بخواهیم شل بازی کنیم و امتیاز از دست دهیم. هم این بازی و هم داربی ۳ امتیاز دارند و به فکر گرفتن امتیازهای کامل هستیم. کسی که بخواهد برای داربی شل بازی کند و مثلا کارت نگیرد، کاری غیرحرفه‌ای است و باید با تمام قوا به مصاف حریف برویم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس یحیی گل محمدی تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم