Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان بستان‌آباد گفت: قانون از مدیران جسور که با در نظر گرفتن مصالح عمومی در شرایط سخت تصمیمات درست اتخاذ و مشکلات مردم را حل کنند، حمایت می‌کند.

خبرگزاری میزان - محمدباقر فتحی، رئیس دادگستری شهرستان بستان‌آباد در جلسه شورای اداری شهرستان با برشمردن مصادیق ترک فعل مدیران در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: قانون از مدیران جسور که با در نظر گرفتن مصالح عمومی در شرایط سخت تصمیمات درست اتخاذ و مشکلات مردم را حل کنند حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که دستگاه قضایی ترک فعل مدیران را نیز مانند تخلفات دیگر با جدیت تحت تعقیب قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: هیچ مدیر یا مسئولی نباید به بهانه فرار از پاسخگویی و یا بهانه‌های دیگر، امکانات دولتی که باید برای خدمت به مردم و توسعه کشور بکار گرفته شود را معطل کند.

بیشتر بخوانید: اهتمام دستگاه قضایی برای احقاق حقوق عمومی و صیانت از بیت‌المال

رئیس دادگستری بستان آباد در پایان از آمادگی دستگاه قضایی برای همکاری با ادارات جهت حل مشکلات مردم بویژه در جهت رونق تولید و اشتغال در منطقه خبر داد و ادامه داد: تنها راه عبور از مشکلات فعلی در زمینه اقتصاد، رونق تولید و کسب و کار در کشور است و همه باید در مسیر رونق کار و تولید به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری بستان آباد ترک فعل مدیران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری بستان آباد ترک فعل مدیران ترک فعل مدیران رئیس دادگستری دستگاه قضایی بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد