Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:06:41 GMT

نفت آبادان و استقلال؛ تقابلی به قدمت نیم قرن

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۱۷۹

استقلال و صنعت نفت در حالی فردا در دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند که دو تیم رقابت قدیمی با هم داشته اند.

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان و استقلال فردا در دیداری از هفته هفتم به مصاف هم می روند. این دیدار با توجه به تاریخچه و قدمت دو تیم یک بازی قدیمی محسوب می شود. آنها از سال ۱۳۵۲ تا کنون در رقابت های مختلف 48 بازی با هم انجام داده اند که 21 برد برای استقلال و 11 برد برای صنعت نفت بدست آمده و 15 بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از نکات جالب توجه اینکه 20 بازی لیگ برتری این دو تیم فقط ۲ بازی با تساوی به پایان رسیده است و بقیه بازیها برنده داشته است. از آخرین برد صنعت نفت 4 سال می گذرد و آنها آخرین مرتبه با تک گل جاسم کرار در سال ۹۶ استقلال را شکست دادند. استقلال نیز در 3 بازی اخیر خود در آبادان 2 برد و 1 مساوی بدست آورده که هر سه بازی تحت هدایت فرهاد مجیدی بوده است.

 

 

دو تساوی استقلال و صنعت نفت در لیگ برتر نیز دارای نکات جالبی است. یکی از این مساوی ها، در دیداری جنجالی از هفته بیست و نهم لیگ هجدهم بدست آمد. جایی که آبی های پایتخت روی پاس خوب قایدی و ضربه تمام کننده روح الله باقری به گل برتری رسیدند ولی الوندی کمک داور جنجالی آن دیدار به اشتباه پرچم خود را بالا برد و اعتقاد داشت پیش از اینکه قایدی به باقری پاس بدهد، توپ از زمین بازی بیرون رفته است. آن بازی جنجالی نیز توسط محمدرضا اکبریان قضاوت شد که قرار است فردا داور این دیدار باشد. 

 

 

دیگر تساوی صنعت نفت و استقلال نیز در دیدار رفت فصل گذشته و در استادیوم آزادی به دست آمد جایی که آبی های پایتخت توسط سیداحمد موسوی به گل نخست بازی رسیدند و در دقیقه 82 محمد طیبی گل تساوی را وارد دروازه رشید مظاهری کرد. در آن مسابقه نیز صنعت نفت توسط طالب ریکانی به گل رسید که به اشتباه توسط کمک داور آفساید تشخیص داده شد و چنانچه این دو اتفاق در این دو بازی رخ نمی داد، شاهد هیچ نتیجه تساوی در دیدارهای دو تیم نمی بودیم.

 

 

استقلال تهران صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران صنعت نفت آبادان صنعت نفت دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!

جدال دو رقیب مستقیم در کورس کسب عنوان نایب قهرمانی سری A با تقسیم امتیازات میان آنها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مهمترین بازی از هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یوونتوس در حالی برای شانزدهمین بار در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا امتیاز از دست داد که برای تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشت. تساوی اگرچه بانوی پیر را 65 امتیازی کرد اما این موقعیت را به نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی بولونیای رده چهارمی می‌دهد که با کسب پیروزی در بازی خانگی فردا برابر اودینزه، جای یوونتوس را در رده سوم جدول تصاحب کند.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

در جدول رده‌بندی مسابقات اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 86 امتیاز صدرنشین است. میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد، یوونتوس 65 امتیازی سوم است و بولونیا با 62 امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول