Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@16:02:59 GMT

فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۴۰۵

فروش املاک و مستغلات بانک ایران‌زمین

بانک ایران‌ زمین در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. متقاضیان جهت دریافت «برگ درخواست شرکت در مزایده» از تاریخ درج آگهی در تهران به آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، نبش کوچه نیک رأی، پلاک ۱، ساختمان بانک ایران زمین، طبقه اول، اداره مهندسی و املاک و در سایر استان‌ها به آدرس مندرج در جدول ذیل مراجعه و پیشنهاد‌های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۶از طریق پست پیشتاز دو قبضه فقط به آدرس تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، نبش کوچه نیک رأی، پلاک ۱، ساختمان بانک ایران زمین، طبقه اول، اداره مهندسی و املاک کدپستی: ۱۹۱۹۹۱۳۱۱۲ ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توضیحات:

مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵% (پنج درصد) قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی می‌باشد؛ که می‌بایست به حساب شماره ۲-۱۲۲۵۵۹-۱۳-۱۹۸ و شماره شبا IR ۵۰۰۶۹۰۰۱۹۸۰۱۳۰۰۱۲۲۵۵۹۰۰۲ به‌نام "مزایده و مناقصه امورمالی بانک ایران زمین" واریز گردد.
شرکت کنندگان در صورت تمایل به دریافت اسناد به صورت حضوری می‏بایست مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ ریال بابت خرید اسناد به حساب شماره ۲-۱۲۲۵۵۹-۱۳-۱۹۸ به نام مزایده و مناقصه امورمالی بانک ایران زمین واریز، فیش مربوطه را داخل پاکت الف قرارداده و تحویل بانک نمایند. (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.) همچنین شرکت کنندگان می‌توانند اسناد مزایده را از طریق فایل پیوست به صورت رایگان دریافت نمایند.
رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی می‏باشد و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و در پاکت لاک و مهر شده (دربسته) تسلیم گردد.
کلیه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند، و متقاضیان ضمن بررسی کامل و جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش کلیه اقدامات لازم آتی برای اخذ مجوز‌ها و یا تکمیل کلیه امور مرتبط با ملک و رفع تصرف و انجام کلیه استعلام‌های لازم، اقدام به ارائه پیشنهاد خواهند کرد و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت. همچنین بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر می‌باشد.
واگذاری با شرایط نقد و اقساط، در قالب تسهیلات اجاره به شرط تملیک صورت می‌پذیرد. با توجه به ماده ۵ مکرر اصلاحی قانون صدور چک مصوب سال ۱۳۹۷، نظر به اینکه اعطای تسهیلات بانکی به دارندگان چک برگشتی رفع سوء اثر نشده اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی (شرکت، مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره)، همچنین اشخاص دارای بدهی غیر جاری ممنوع می‌باشد، لذا تا قبل از امضای قرارداد اجاره به شرط تملیک با برنده مزایده، چنانچه متقاضی دارای چک برگشتی و یا بدهی غیرجاری شود، واگذاری متعذر خواهد بود.
بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار می‌باشد.
هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده اخذ می‌گردد.

فایلهای پیوست

darkhast mozayedeh.pdf list amlak.pdf            

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک بانک ایران زمین ایران زمین بانکداری بانکداری اسلامی بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1403/02/18 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1403/02/20 و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.  

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که  تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.  

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com  قابل انجام میباشد. رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد . 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول