Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 نوشت: «عراق ماه قبل روزانه ۳.۲ میلیون بشکه معادل ۷.۶ میلیارد دلار دریک ماه صادرات نفت داشت (بیش از کل سال ۹۹ ایران) ما نیز، با برگشت دیر هنگام به برجام درتلاشیم با ۵ واسطه ناهمگون و ذینفع درخصوص تحریمها با آمریکا مذاکره و شاید به توافقی موقت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت رشد اقتصاد را بیش از این از دست ندهیم.»

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا صادرات نفت عبدالناصر همتی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است

دریافت 45 MB

بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: محصولات اقتصادی و راهبردی زیادی در استان تولید می شود و از این رو ظرفیت های بالایی در توسعه صادرات و تولید محصولات دارای مزیت های صادراتی داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون انتظارات در زمینه صادرات برآورده نشده است، گفت: مهمترین فرصت های موجود در استان نگاه ویژه به توسعه اقتصاد دریاپایه است و نیازمند ایجاد پایانه صادراتی مناسب در زمینه محصولات آبزیان درایم.

کد خبر 6093829

دیگر خبرها

  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید