Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@03:14:32 GMT

خبر خوش قالیباف برای معلمان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۸۶۵

خبر خوش قالیباف برای معلمان

به گزارش همشهری‌، رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس با ارائه تذکر آیین‌نامه‌ای و با اشاره به بلاتکلیفی رتبه‌بندی معلمان در مجلس اظهار داشت: فرهنگیان چشم‌انتظار هستند؛ رییس مجلس قول داده بود امروز یکشنبه گزارش اصلاحی لایحه رتبه‌بندی با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان که رییس جمهور و آقای میرکاظمی قول داده‌اند، در سامانه نمایندگان بارگذاری شود اما امروز آقای نیکزاد نایب رئیس مجلس گفته است که دولت می‌خواهد لایحه را پس بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از مهلت ۱۰ روزه‌ای که رییس مجلس برای اصلاح این لایحه در کمیسیون آموزش و تحقیقات تعیین کرده بود، حدود یک ماه می‌گذرد و خبری از این لایحه نیست. 

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در ‍پاسخ به تذکر این نماینده اظهار داشت: در خصوص لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان که موضوع مهمی نیز هست، با توجه به اینکه دولت لایحه داده کمیسیون نمی‌تواند خلاف اصل ۷۵ قانون اساسی موضوعی تصویب کند. 


وی با بیان اینکه همه مجلس درباره رتبه‌بندی اتفاق نظر دارند و نظر دولت را هم گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: در صحن مجلس آقای میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه اعتبار این لایحه را برای سال آینده ۲۵ هزار میلیارد تومان به صورت قطعی اعلام کرد و لذا کمیسیون نمی‌تواند مصوبه‌ای داشته باشد که بار مالی بیش از این داشته باشد. 

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش متاسفانه هنوز این کار را انجام نداده و نظر دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها و دولت این است که این لایحه به این صورت بار مالی دارد، لذا روز دوشنبه جلسه می‌گذاریم و این را اصلاح می‌کنیم. 


قالیباف خطاب به معلمان اظهار داشت: معلمان عزیز بدانند که این لایحه به محض تبدیل شدن به قانون از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برای نیمه دوم سال ۱۴۰۰ در سقف ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و از ابتدای سال ۱۴۰۱ نیز در سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان اجرا می‌شود. 

قالیباف، با بیان اینکه معلمان نگران نباشند، تاکید کرد: اینکه در رسانه‌ها افرادی صحبت می‌کنند و حرفهای دیگری می‌زنند، معلمان عزیز به این حرف‌ها گوش ندهند و بدانند بهترین مدافعان این لایحه مجلس و دولت هستند.

 

منبع: الف

کلیدواژه: میلیارد تومان رتبه بندی رییس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟