Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان از سوی دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول زمان ارسال آثار و تاریخ برگزاری جشنواره تمدید شد.

به گزارش ایسنا، از سوی دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول مهلت ارسال آثار به جشنواره تمدید و زمان برگزاری جشنواره به بهمن ماه ۱۴۰۰ تغییر کرد.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره و زمانبندی جدید اولین کارگاه آموزشی روز ۱۷ دی ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و دومین کارگاه آموزشی روز ۲۴ دی ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش ایران تئاتر، آخرین مهلت ارسال آثار بخش نمایشنامه‌نویسی و مقاله و پژوهش جشنواره ۳۰ دی ۱۴۰۰ خواهد بود و نامزدهای دریافت جایزه جشنواره روز ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ اعلام خواهند شد و آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی کودک و نوجوان مهر دزفول و معرفی برگزیدگان جشنواره روز ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در ۲ بخش نمایشنامه‌نویسی و مقاله و پژوهش به دبیری علی‌رضا چرخابی بهمن ۱۴۰۰ در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استانی شهرستانها تئاتر کودک و نوجوان کودک و نوجوان مهر دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز