Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته اقتصای مجلس شورای اسلامی گفت: از هیچ تلاشی برای رفع نگرانی و دغدغه فدراسیون فوتبال در خصوص اساسنامه دریغ نمی کنیم.

به گزارش برنا، محمدرضا پورابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار خوشحالیم که تیم ملی علیرغم مشکلات محدودیت‌ها و کمبودهایی که وجود داشت توانست نتایج چشمگیر و قابل قبولی بگیرد و موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و خوشحالی و شادی مردم عزیز را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: این موفقیت از این لحاظ حائز اهمیت است که ما در دهه‌های اخیر علیرغم اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نبودیم، اغلب برای صعود به جام جهانی با اما و اگرهای فراوانی نیز مواجه بوده و بعضا تا روزهای آخر به صعود تیم ملی به جام جهانی امید چندانی نداشتیم.

پورابراهیمی افزود: جا دارد از مجموعه فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، سرمربی و کادر فنی تیم ملی و بازیکنان عزیز و پرتلاش تیم ملی و تمامی کسانی که در این موفقیت به هر نحوی سهمی داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای تیم ملی مشکلات جمهوری اسلامی ایران شادی صعود به جام جهانی صعود تیم ملی به جام جهانی کادر فنی تیم ملی پورابراهیمی فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش تابناک، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار داشت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست منتها بعد از رفع ایرادات شورای نگهبان در دستور کار قرار می‌گیرد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جدول هفت لایحه بودجه گفت: این جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌ها است، دولت اعتبارات دستگاه‌ها را به صورت تجمیعی آورده است. برای اولین‌بار به دو جدول ۷ و ۱-۷ تقسیم شده که جدول «۷» مربوط به حقوق و مزایا و جدول ۱-۷ مربوط به برنامه‌ها است.

رئیس کمیسیون تلفیق اظهار کرد: اعتراضی بود که چرا اعتبارات برخی دستگاه‌ها افزایش داشته که معلوم شد که برای حقوق و دستمزد نیست و به خاطر برنامه آن دستگاه‌ها ما در نهایت تغییرات اساسی درباره اعتبار دستگاه‌ها نداشتیم و تغییرات جزئی اعمال شده، بنابراین جدول هفت عینا طبق پیشنهاد دولت به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ همچنین تصریح کرد: درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لازم است این توضیح را بدهم که از اول فروردین‌ماه لازم‌الاجراست؛ منتها با توجه به این‌که برنامه هفتم همچنان مورد ایراد شورای نگهبان است، باید این ایرادات رفع شده تا تبدیل به قانون شود. بعد از آن احکام بازنشستگان زده خواهد شد و بودجه آن هم پیش‌بینی شده است.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود