Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر مریم بیدخام در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان قزوین که پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: حمایت روانی و اجتماعی از دانش‌آموزان در مقابل رفتارهای پرخطر مسئله مهمی است و مطالبه‌گر اصلی این مسئله آموزش و پرورش بوده و ۹ دستگاه در راستای اثربخشی مطالبات تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با اشاره به اینکه وظایف دستگاه‌ها مشخص است اذعان کرد: ۵۰ درصد از اعتبار ابلاغی حوزه آموزش و پرورش به اجرای بهتر برنامه‌ها تخصیص داده شده است.

وی عنوان کرد: دو سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و لطمه جبران ناپذیری به ویژه در مقطع ابتدایی به ما وارد شده و در حال حاضر دانش‌آموزان ما هیچ ذهنیتی از مدرسه ندارند و تا کنون نیز مدرسه را در قالب صفحه گوشی دیده‌اند.

این مسئول ابراز کرد: بهتر است برای شناسایی و تحلیل وضعیت موجود یک ارزیابی علمی برای دانش‌آموزان برگزار کنیم تا با کسب اطلاعات به دست آمده بتوانیم برنامه‌های عمیق‌تری در پساکرونا در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

وی گفت: اطلاع از وضعیت افت تحصیلی دانش‌آموزان، مشکلات روحی و روانی و افراد بازمانده از تحصیل و اینکه ما چقدر از شرایط عادی فاصله داریم سبب می‌شود تا بتوانم برنامه‌ریزی‌های بهتری ارائه دهیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در پایان بیان کرد: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات و طرح‌های نشاط اجتماعی نیز از دیگر مسائلی است که با توجه به شرایط کنونی می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار نشاط آور باشد زیرا در این ایام بیشتر فعالیت دانش‌آموزان در فضای مجازی بوده و آنان شرایط نسبتاً متفاوتی را در این ایام تجربه کرده‌اند و در این راستا یکی از برنامه‌های ما برگزاری تور یک روزه قزوین گردی بوده است.

کد خبر 5362793

منبع: مهر

کلیدواژه: دوران پساکرونا دانش آموزان هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا آلودگی هوا ایلام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این دانش آموزان دانش آموزان در قالب یک تور علمی، از تصفیه خانه آب شهر ارومیه بازدید و با روند و مراحل تصفیه آب شرب آشنا شدند.   این بازدید در راستای فعالیت‌های آموزشی و با هدف آشنایی دانش آموزان از تأسیسات و فرآیند تصفیه آب انجام شد.   در این بازدید کارشناسان تصفیه خانه آب ارومیه چگونگی روند تصفیه آب مصرفی را برای دانش آموزان شرح دادند.

دیگر خبرها

  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند