Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه سعودی ایران اینترنشنال در اقدامی مغرضانه اظهارات آیت الله رییسی در اجلاس سران سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) را تحریف کرد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی ظهر یکشنبه در جریان اجلاس اکو درباره موضوعات مختلف منطقه‌ای و جهانی سخنرانی کرد. در این میان برخی رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند با تحریف بخش خاصی از سخنرانی رییس جمهوری، پازل چند هفته گذشته التهاب آفرینی در کشور را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی به صورت کاملا مغرضانه اقدام به تحریف بخشی از سخنان رییس جمهوری پیرامون انتقال انرژی و آب میان کشورهای همکار در سازمان اکو کرد.

رییس جمهوری در سخنرانی خود تاکید کرد که "جمهوری اسلامی ایران علاوه بر جدیت در همکاری در این حوزه‌ها، آماده است برنامه‌های آموزشی حوزه نفت و گاز برای کشورهای عضو اکو را توسعه دهد و همچنین علاقمند هستیم پروژه‌های انتقال آب به کشورهای متقاضی از جمله جمهوری اسلامی ایران در دستور کار سازمان اکو قرار گیرد. "

اما این شبکه وابسته به دولت سعودی در تحریفی آشکار و با هدف تلاش برای تاثیرگذاری بر التهابات آبی چند روز گذشته در برخی نقاط کشور، با تحریف سخنان آیت الله رییسی از قول وی نوشت که "ایران آماده صادرات آب به کشورهای عضو اکو است! "

این در حالی است که رییس جمهوری صراحتا تاکید کرد که ایران به عنوان متقاضی انتقال آب و انرژی درخواست همکاری کشورهای عضو را در این زمینه دارد.

شبکه‌های ضدانقلاب طی روزهای گذشته با تحریف رویدادهای رخ داده در برخی شهرهای ایران، تمام تلاش خود را برای موج سواری و سواستفاده از مطالبات به حق کشاورزان این مناطق، به کار گرفته اند./ایرنا

---


 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

تحریف آشکار سخنرانی رییس جمهوری در اجلاس اکو توسط رسانه سعودی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت‌الاسلام محمدی گفت: برخورد خشن اخیر در آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی در پی برگزاری اعتراضات دانشگاهیان در محکومیت کشتار فلسطینیان در غزه بار دیگر رویکرد دوگانه و ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در موضوع حقوق بشر را به جهانیان نشان داد.   وی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با تبیین سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص قضایای دانشگاه‌های آمریکا، افزود: امروز شاهد بی‌ثباتی کشور‌های اروپایی و آمریکایی هستیم به طوری که در این کشور‌های مدعی حقوق بشر شاهد رفتار‌های وحشیانه در برابر دانشجویانی هستیم که تنها فریاد دادخواهی مردم فلسطین و توقف جنگ در سرزمین‌های اشغالی را دارند.   خطیب جمعه یزد ایران قوی امروز را قابل‌قیاس با ایران ۸۰ سال پیش ندانست و گفت: عملیات وعده صادق جایگاه ایران را در برابر دیدگان کشور‌های جهان تغییر داد به طوری که درهمین اواخر بیش از ۷۰ کشور جهان برای گسترش ارتباطات اقتصادی و تجاری به ایران آمدند و امروز شاهد ثبات جمهوری اسلامی در جهان هستیم و این همان نتیجه قیام الهی است.   حجت الاسلام محمدی همچنین با تسلیت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، امام صادق (ع) به بیان ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی این امام همام اشاره و بر بهره گیری از راه و منش صادق آل عبا تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • آشکار شدن ماهیت واقعی دولتمردان آمریکا در برخورد خشن با جنبش اعتراضی دانشجویان
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • علت ممنوعیت سریال مصری حشاشین؛ تحریف تاریخ ایران
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • دیپلماسی فرهنگی در دولت سیزدهم به‌طور جدی دنبال می‌شود
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • اصرار چهره رسانه‌ای سعودی: ایران باید تجزیه شود!