Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان اصفهان در یادواره شهدای فلاورجان با بیان اینکه بر اساس فرموده رهبر کبیر انقلاب بسیح لشکر مخلص خداوند است، اظهار داشت: هر آن‌کس که بخواهد در مسیر خدا حرکت کند، می‌تواند از ظرفیت بسیج استفاده کند.

وی با بیان اینکه اولین مرحله ورود شهدا به جبهه‌ها گذر از بسیج بوده است، ابراز داشت: آنها جهاد در راه خدا را طی کردند تا به شهادت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی افزود: بسیج به صورت سازماندهی شده و با جذب جوانان به عنوان یاری‌گر، بیداری و بصیرت را در جامعه ترویج می‌دهد و باید توجه داشت بهترین مکان برای حفظ جوانان از هرگونه آسیب اجتماعی، مشارکت آنها در بسیج است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان اصفهان به نقش بسیجیان در ۸ سال دفاع مقدس و همچنین بحران شیوع کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در این بحران‌ها بسیجیان همواره در خط مقدم بودند، چه در مبارزه با دشمن و چه در مبارزه با کرونا در صف اول بودند.

وی در ادامه شهید سلیمانی را ژنرال شیعیان توصیف کرد و گفت: این شهید بزرگ بسیجی بود و هر کجا که لازم بود به یاری مسلمانان شتافت و اجازه نداد داعش، تکفیری‌ها و وهابی‌ها به حرم اهل بیت(ع) و ناموس مسلمانان تعرض کنند.

صادقی با بیان اینکه شهید سلیمانی همچنین در سیل خوزستان با همکاری نیروهای حشدالشعبی عراق به کمک مردم آمد، افزود: آنها با ایجاد سیل‌بند به مردم کمک کردند و روحیه بسیجی بود که آنها به هر کاری برای خدمت به مردم دست می‌زدند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه استان اصفهان با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی در همه کشور حاکم شود به خوبی شاهد آبادانی خواهیم بود، تصریح کرد: همه مردم باید از میوه درخت بسیج استفاده کنند.

وی گفت: همه اقشار جامعه ما باید روحیه بسیجی داشته باشند تا کشور در امنیت کامل می‌ماند و روز به روز شاهد پیشرفت کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام صادقی سپاه استان اصفهان اصفهان فلاورجان خبرگزاری فارس اصفهان فارس اصفهان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر