Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:05:55 GMT

مراسم عروسی؛ رفیق کرونا در طارم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۴۳۵۲

مراسم عروسی؛ رفیق کرونا در طارم

ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: ۵۲ درصد درگیری‌های اخیر به ویروس کرونا در این شهرستان مربوط به مراسم‌های عروسی است.

ارشد بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طارم، اظهار کرد: وضعیت کرونایی در این شهرستان نارنجی است و با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعلاً بهبودی در وضعیت طارم حاصل نشده و برای کاهش میزان شیوع ویروس کرونا، مردم باید رعایت پروتکل‌ها را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق بررسی‌هایی که در این شهرستان انجام داده‌ایم، ۵۲ درصد درگیری‌های اخیر به ویروس کرونا در شهرستان مربوط به مراسم‌ عروسی بوده که در تالارها برگزار شده‌ است و به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها در تالارها بوده‌ است.

این مسئول تصریح کرد: تالارهای شهرستان تا اطلاع ثانوی و زرد شدن وضعیت کرونایی تعطیل هستند، ولی در صورت بازگشایی در وضعیت زرد فعالیت تالارها باید طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

بهرامی با بیان اینکه مردم در نظر داشته‌ باشند که ویروس کرونا قابل پیش‌بینی‌ نیست، ادامه داد: محدودیت‌های هوشمند در شهرستان اعمال می‌شود و با افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم با بیان اینکه ۷۴ درصد از جمعیت این شهرستان دو دُز واکسن خود را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای تزریق دُز سوم واکسن در این شهرستان محدودیتی وجود ندارد و افرادی که واکسن سینوفارم زده‌اند بعد از چهار ماه و افرادی که واکسن آسترازنکا زده‌اند، شش ماه بعد از دریافت دُز دوم واکسن خود می‌توانند برای دریافت دُز سوم واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها کرونا در ایران زنجان مراسم عروسي ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی