Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس یکشنبه در مطلب ارسالی از قول فرهاد اسماعیلی افزود: این جشنواره در قالب ۱۰ رشته به میزبانی استان های مختلف کشور در تمام دوره های تحصیلی و در حوزه های علوم انسانی، تجربی، ریاضی و علوم نوین به دو صورت نظری و مهارتی برگزار شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: رشته های زیست فناوری به میزبانی تهران، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به میزبانی البرز،‌ انرژی های نوین به میزبانی فارس، ادبیات و علوم انسانی به میزبانی گلستان، گیاهان دارویی و طب سنتی به میزبانی مرکزی، فناوری های فضایی و حوزه حمل و نقل پیشرفته به میزبانی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی بیان کرد: همچنین رشته های نانوفناوری به میزبانی تهران ،نجوم به میزبانی خراسان رضوی،  آزمایشگاه به میزبانی مرکزی و کد نویسی به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی عنوان کرد: فارس درسال تحصیلی ۱۳۹۸- ۱۳۹۹ در این جشنواره با معرفی ۴۷ دانش آموز برگزیده، رتبه دوم کشور را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ابراز کرد:  امسال باحرکتی رو به جلو، دانش آموزان فارسی توانستند  با معرفی ۸۵ دانش آموز برگزیده کشوری، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص دهد و بر قله جشنواره کشوری علمی پژوهشی بدرخشد. 

اسماعیلی گفت: استقبال دانش آموزان فارسی از این جشنواره بی نظیر بود به طوری که در سال گذشته ۱۴ هزار ۵۰۰ مشارکت کننده داشتیم و این عدد امسال با رشد بیش از ۱۰ برابری به یکصد و شصت و دو هزار و ۵۲۴ نفر رسید. 

وی بیان داشت: با توجه به درخشش دانش آموزان استان فارس، میزبانی اختتامیه دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی در هفته پژوهش به استان فارس و شهر شیراز واگذار شده است.

دومین دوره جشنواره علمی، پژوهشی با مدیریت قطب های کشوری پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و پژوهش سرای کشور، ویژه معلمان و دانش آموزان حائز شرایط در دوره های ابتدایی و متوسطه به منظور برنامه ریزی برای غنی سازی محیط های یادگیری خارج از مدرسه و کمک به شناسایی پرورش استعدادهای دانش آموزان و ارائه خدمات آموزشی و تربیتی برگزار شد. دفتر متوسطه دوره دوم نظری برگزیدگان نهایی مرحله کشوری دومین دوره جشنواره علمی_پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی را در ١٠ عنوان علمی گرایش‌های«ادبیات و علوم انسانی، زیست فناوری، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، کد نویسی، گیاهان دارویی و طب ایرانی، حوزه فضایی و حمل ونقل پیشرفته، مسابقات آزمایشگاهی، فناوری نانو، فناوری های انرژی نوین، نجوم » اعلام کرد.

برچسب‌ها پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس شیراز علمی فارس دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس شیراز پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس شیراز علمی فارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی مدارس استعداد‌های درخشان از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که توسط سازمان ملی استعداد‌های درخشان و همچنین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برپا خواهد شد حدود ۳۰۰ طرح و پژوهش از دانش‌آموزان مدارس استعداد‌های درخشان سراسر کشور حضور دارد. 

این نمایشگاه امکان گفتگو پیرامون طرح‌ها و پژوهش‌ها را برای دانش‌آموزان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و برگزارکنندگان نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر آماده پذیرایی از بازدید‌کنندگان هستند. 

این نمایشگاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب بالاتر از بلوار کشاورز تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود