Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:14:17 GMT

هتل‌های ارزان کیش

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۴۳۶۱

هتل‌های ارزان کیش

ما در ادامه می‌خواهیم سه مورد از ارزان‌ترین هتل‌هایی که با شرکت در تور کیش علی بابا باید آن‌ها را رزرو کنید را معرفی کنیم. همچنین وبسایتی برای رزرو هتل کیش با تخفیف به شما معرفی خواهیم کرد. هتل پانیذ

این مجموعه یکی از ارزان‌ترین هتل‌های کیش است که می‌توانید آن را برای اقامت در این جزیره انتخاب کنید. ساختمان هتل پانیذ ۳ طبقه بوده و شامل ۸۴ واحد اقامتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل ۳ ستاره بوده و امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. برای این‌که سطح امکانات هتل بهبود یابد، ساختمان و واحدهای آن سال ۱۳۹۴ بازسازی شده و اکنون یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هتل ارزان در کیش محسوب می‌شود. بسیاری از کسانی که تور کیش علی بابا را رزرو کرده‌اند، هتل پانیذ را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

امکانات

واحدهای اقامتی این هتل در وضعیت خوبی قرار گرفته‌اند و امکانات قابل قبولی در آن‌ها تعبیه شده است. ازجمله امکانات موجود در واحدها می‌توانیم به صبحانه رایگان، تلفن، تلویزیون، روم سرویس، یخچال، مبل، حمام، دمپایی، سیستم اعلام حریق، مینی بار، اینترنت و سرویس بهداشتی اشاره کرد.

در ساختمان هتل پانیذ فضاهایی مانند لابی، رستوران، کافی‌شاپ و فضای سبز ساخته شده. با رفتن به لابی هتل می‌توانید به امکاناتی مانند تلفن، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، تلویزیون، صندوق امانات، اتاق جمدان و محل رزرو خدمات خانه‌داری، دسترسی داشته باشید.

هتل فانوس

این هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ساخته شده که در کیش است که سال ۱۳۷۶ افتتاح شد. سال ۱۳۹۵ به‌منظور بهبود سطح رفاه، بهسازی روی ساختمان هتل صورت گرفت. ساختمان این هتل ۲ طبقه بوده و مجموعا ۴۰ واحد اقامتی در طبقات آن ساخته شده که در هرکدام از آن‌ها امکانات متعددی به چشم می‌خورد.

امکانات

در ساختمان هتل، فضاهایی از قبیل لابی، رستوران، پارکینگ، فضای سبز، زمین ورزشی و سفره‌خانه سنتی ساخته شده است. در لابی هتل فانوس امکانات و خدماتی مانند نمازخانه، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، فتوکپی، اتاق چمئان، صرافی، آرایشگاه، سالن بیلیارد، محل کرایه اتومبیل، رزرو تور، مینی‌بار، اینترنت، مبل، تلویزیون، تلفن و سرویس بهداشتی وجود دارد و مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

همان‌طور که گفته شد در هرکدام از واحدهای این هتل امکانات مناسبی تعبیه شده و  ازجمله این امکانات می‌توانیم به روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبل، آباژور، کمد، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی، اینترنت و... اشاره کنیم.  

موقعیت مکانی

هتل فانوس در موقعیت مکانی خوبی واقع شده و به‌همین‌دلیل دسترسی آسانی برای رسیدن به مهمترین جاذبه‌های گردشگری کیش ایجاد می‌کند. این هتل فاصله کمی با چندین مرکز خرید مهم جزیره داشته و می‌توانید با چند دقیقه رانندگی به پارک درخت سبز، شهر زیرزمینی کاری، آب انبار سنتی و... برسید. هتل ۲ ستاره فانوس در خیابان میرمهنا واقع شده است.

هتل شباویز

بدون شک این هتل یکی از ایده‌آل‌ترین اقامتگاه‌ها در کیش است. این هتل در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در بخش جنوب شرقی جزیره و سال ۱۳۷۰ ساخته شد. مسئولان هتل شباویز برای بهبود وضعیت ساختمان و امکانات، سال ۱۳۹۵ دست به بهسازی زدند تا بتوانند بیشتر از قبل رضایت مهمانانشان را حاصل کنند. این هتل ویلایی فضایی سرسبز دارد که در آن ۷۸ واحد اقامتی ساخته شده.

امکانات

در واحدهای هتل امکاناتی مانند صبحانه رایگان، یخچال، آویز لباس، مبل، کمد، تلفن، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سرویس بهداشتی و... وجود دارد.

ازجمله امکانات و فضاهای ساختمان هتل شباویز هم می‌توانیم به لابی، پارکینگ با ظرفیت ۱۲۰ خودرو، صندوق امانات، نمازخانه، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات تشریفات ویژه، فتوکپی، پرینتر، فکس، کرایه اتومبیل، رستوران با ۱۵۰ نفر ظرفیت، آشپزخانه، مینی‌بار، اینترنت، تلویزیون، مبل در لابی و... اشاره کرد.

موقعیت مکانی

این هتل در منطقه خوبی ساخته شده و به‌همین‌دلیل فاصله کمی هم با پارک سیمرغ، حافظیه، پارک مرجان، ساحل و دیگر جاذبه‌های گردشگری کیش دارد. هتل شباویز در ابتدای جاده جهان و بعداز مارینا پارک واقع شده است.

وبسایتی برای رزرو هتل یا تخفیف

یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو هتل کیش با تخفیف سایت علی‌بابا است. در این وبسایت می‌توانید هتل‌های این جزیره و دیگر شهرهای داخل و خارج از کشور را با بهترین قیمت رزرو کنید. همچنین در این وبسایت امکانات دیگری مانند رزرو تور، بلیط، اقامتگاه و ویلا در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

ما در این مطلب به معرفی ۳ مورد از ارزان‌ترین هتل‌های کیش و وبسایتی برای رزرو هتل با تخفیف پرداختیم. اگر تجربه رزرو تور کیش علی بابا یا اقامت در یکی از هتل‌های گفته شده را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 م. خ 

منبع: با مشارکت وب سایت علی بابا | ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد برچسب‌ها اینترنت صرافی رزرو هتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت صرافی رزرو هتل اینترنت صرافی رزرو هتل سرویس بهداشتی ترین هتل ساختمان هتل ساخته شده علی بابا رزرو هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • رزرو هتل در آمستردام
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست