Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا استیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص حادثه رانندگی صبح امروز در تونل پارک ملی گلستان در محور گرگان به بجنورد اظهار کرد: ساعت هشت و ۲۲ دقیقه صبح امروز یک مورد سانحه رانندگی در این نقطه به مرکز ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر گلستان توسط همکاران در اورژانس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گزارش و با توجه به شدت حادثه و تعداد مصدومان درخواست کد کمکی آمبولانس و تیم امداد و نجات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این حادثه رانندگی بین دو دستگاه پژو ۲۰۶ و یک دستگاه تیبا رخ داد که بلافاصله دو تیم پایگاه امداد و نجات «تنگراه» با یک دستگاه آمبولانس و یک خودروی نجات به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش خاطرنشان کرد: در این حادثه ۹ نفر مصدوم شدند که دو نفر توسط آمبولانس هلال احمر گلستان، چهار نفر توسط همکاران هلال احمر خراسان شمالی و باقی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

استیری گفت: در این حادثه یک زن ۲۹ ساله و یک کودک ۶ ساله به دلیل ترومای شدید سر و درد در ناحیه پا به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: همچنین در این حادثه یک مادر به همراه سه فرزند پنج ساله سه قلو توسط همکاران امداد و نجات هلال احمر خراسان‌شمالی که به عنوان کد کمکی به محل اعزام شدند به بیمارستان سوال اکرم (ص) کلاله انتقال داده شدند.

استیری در پایان بیان کرد: ابن عملیات در ساعت ۱۰ و ۴۸ دقیقه پایان یافت.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: گرگان پژو تصادف هلال احمر تیبا پارک ملی گلستان جنگل گلستان تونل بجنورد هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه بخش بود.

محبوبی بیان کرد: صبح امروز با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز