Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد صادق کوچک زاده دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی یزد گفت: در فراخوان این جشنواره ۱۱۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از بازبینی و ارزیابی ۱۴ اثر برای رقابت برگزیده شدند.

او افزود: از ۱۴ اثر بخش مسابقه، ۳ مورد متعلق به استان یزد و ۱۱ مورد، مربوط به دیگر استان‌های کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچک زاده ادامه داد: از ۱۴ اثر راه یافته به جشنواره ۴۰ اجرا در مدت سه روز در پارک‌ها و مناطق تاریخی یزد انجام شده و اقشار مختلف مردم استقبال پرشور و بی نظیری داشتند.

او با اشاره به اینکه از ۲۸ نفر در بخش‌های مختلف بازیگری، کارگردانی و... تجلیل به عمل آمده اظهار امیدواری کرد از سال آینده برای اولین بار جشنواره چتر زندگی به صورت بین المللی برگزار شود.

در این جشنواره تئاتر حیات خانه ما به کارگردانی وحیدخسروی جایزه ویژه هیات داوران را کسب کرد.

فرهاد قائمیان از داوران این جشنواره نیز گفت: جشنواره چتر زندگی و شهر جهانی یزد این پتانسیل را دارد که به جشنواره بین المللی تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر تئاتر خیابانی بافت تاریخی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این فیلم تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6088708 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است