Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دادگستری تهران، محمد جواد حشمتی مهذب در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه مهم‌ترین مساله را پیشگیری دانست و افزود: پیشگیری در هر کاری بهتر از درمان است و پیشگیری از مشکلات و دعاوی و تشکیل پرونده‌ها بسیار ضرورت دارد و اقدامات مشاوران خانواده باعث کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: ارتقای آگاهی‌های خانواده‌ها، کاهش دعاوی خانوادگی، پیشگیری از طلاق و آسیب‌های جدی مرتبط با مشکلات خانواده از مهم‌ترین مسائل پیش‌رو است.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی در موردچگونگی روند جذب و بکارگیری مشاوران توضیح داد و پاسخگوی سئوالات مشاوران حاضر در مراسم بود.

۲۶نفر از مشاوران خانواده با برگزاری مراسم تحلیف به ارائه مشاوره در پرونده‌های خانواده خواهند پرداخت.

مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور محمدجواد حشمتی مهذّب رئیس کل دادگستری استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی معاون مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه، علی دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و نمایندگان سپاه محمد رسول‌الله(ص) در محل سالن جلسات مجتمع قضایی امام خمینی(ره) دادگستری استان تهران برگزار شد.

برچسب‌ها مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه محمد جواد حشمتی مهذب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه مرکز وکلاء کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه مشاوران خانواده قوه قضاییه دادگستری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

داود بیگی نژاد نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت:  د در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی  با بیان اینکه  راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد  موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد  توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر  فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ