Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس کل دادگستری استان همدان تاکید کرد: باید بین سرمایه گذار واقعی با مدیر شرکتی که امکانات دولتی را دریافت کرد و شرکت را عمدی تعطیل کرده تمایز قائل شد و با او برخورد کرد.

محمدرضا عدالتخواه در چهارمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های قتصادی مقاومتی دادگستری استان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه بیان کرد: باید مشکلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به دقت مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: باید بین سرمایه گذار واقعی با مدیر شرکتی که امکانات دولتی را دریافت کرد و شرکت را از عمد تعطیل کرده تمایز قائل شد و با مدیران واحدهای تولیدی که پس از دریافت تسهیلات، منابع را صرف امور دیگر غیر از تولید می‌کنند، برخورد کرد.

عدالتخواه ادامه داد: رویکرد دستگاه قضایی استان، رویکرد تسهیل‌گریست و باید از این ظرفیت بوجود آمده واحدهایی که به مشکل برخورده‌کرده‌اند، استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان تاکید کرد: ضرورت دارد کارگروه‌های تخصصی برای شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل و نسبت به رفع موانع آنان اقدام کنند.

عدالتخواه خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات حقوقی می‌توانند با بهره‌مندی از طرح‌های ابتکاری همچون طرح وکلای مصلح نسبت به سازش و رفع اختلاف اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دادگستري همدان واحد تولیدی تعطیل استانی اقتصادی واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری

بهنام خسروی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیشترین مشکلات طرح‌های تولیدی و صنعتی با بانک‌ها، شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت آب منطقه‌ای استان بود.

وی افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و تصمیم‌گیری مسوولان چهارمحال و بختیاری زمینه رفع مشکلات این طرح‌ها فراهم و راهکار‌های عملیاتی برای اجرای آن مصوب شد.

بیشتر بخوانید

رفع موانع تولید ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری

خسروی تصریح کرد: در این راستا وضعیت تسهیلات بانکی ۲ طرح تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری تعیین‌تکلیف شد.

وی یادآور شد: همچنین با تصمیم اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال بختیاری مشکلات سه طرح تولیدی و صنعتی دیگر رفع شد که باعث تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در آینده‌ای نزدیک می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»